Jag går igång på min lätt utvecklingsstörda granne
Han är utvecklingsstörd sen födseln men inte gravt. Hörde att det var syrebrist till hjärnan pga av komplikationer vid förlossningen. Han ser rätt bra ut och är helt underbar på ett rufsigt vis, alltid så glad och kramig. Han är desutom överförtjust i mig, slänger sig alltid över mig när han ser mig, skrattar och kramas. Nu vill jag inte att ni tror det här är en snuskfantasitråd för det är det inte! Jag skäms över det här.
Min utvecklingsstörda granne kom en dag ner till den gemensamma tvättstugan i källaren där vi bor, han bor hos sin farfbror som jag förstått det och han rör sig fritt omkring gården. Han hänger gärna runt människor och alla tycker han är so go och glad. I tvättstugan där jag höll på kramade han om mig så där riktigt björningt och jag tycker det är så mysigt. Men så kände jag att han hade erektion och skjut honom aoutomatiskt ifrån mig. Kunde inte sluta tänka på det och hade efter det en del sexuella fantisier om honom som jag fick ångest av. Jag fortsatte ändå att låta honom krama mig i tvättstugan, kom på mig själv sätta upp taktiska tider på listan, och vara mer i tvättstugan än jag behövde. Min utvecklingsstörda granne var inte dummare nog än att han snart visste ungefär vilka tider jag var där, han kramade och gne sitt stånd mot mig och jag gick igång som aldrig förr. Nu är det så här att jag lät det gå för långt vid ett tillfälle, jag låtsades behöva stänga dörren lite busigt och haspade den, när han sen kramade mig med sin stenhårda lem kunde jag inte bärga mig längre utan tog fram den och runkade av honom, han kom bara på ett par drag. Spröt ner hela mig och golvet. Jag fick panik och torkade av mig, golvet och honom. Han fortsatte som att han ville ha mer, drog ner byxorna på sig själv och flinade. Jag rusade upp till min lägenhet och låste om mig låg grät hela kvällen på soffan. Vad har jag gjort? jag måste söka hjälp! Jag måste vara helt sjuk i huvudet. Men vad fan skall jag säga till doktorn? Han kommer spärra in mig!
Det värsta är ändå att jag fortfarande går igång på bara tanken att ha honom mellan mina ben. Är det någon som vet vad lagen säger ifall jag av någon anledning skulle bli anmäld? Grannen är 26 år och jag 34 om det kan vara av vikt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-08 02:10
Har haft besök nu och till alla er som tror att det skulle bli något skandalöst att läsa av det sorry att göra er besvikna. Min granne var väldigt lugn och gjorde inga som helst närmanden, nästan som att han känner på sig att jag är lite spänd och avhållsam. Jag frågade först farbrodern men som faktiskt visade sig vara morbrodern om Kimmen kunde få komma till mig och hälsa på. Han blev bara glad och tyckte det var roligt för Kimmens skull. Jag var på vippen att berätta om tvättstugan men jag vågade inte. En sak jag är glad över är att jag kunde sitta där själv med honom utan att det blev fel, jag behövde få det bekräftat, och jag behövde få veta om han var arge, besviken eller ledsen på mig. Jag upplevde att vi fungerade som sig bör. Kan man säga så?
Till Anonym som gör narr av min historia. Jag är ledsen om du tyckte det var för grovt beskrivet. Jag valde att skriva precis som jag tänkte, och just då valde jag uttrycket stenhårda lem. Jag kunde ha skrivit på ett annat vis men tror inte det spelat dig någon roll. Tack ni andra
Vi skall träffas redan imorgon då jag jobbar natt inatt och är ledig hela dagen imorgon. Och jag ser fram emot det
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-09 00:55
Vet inte om jag skall fortsätta skriva här, samtidigt som jag känner det måste komma ur mig på något vis. Får försöka blunda för allt hat. Och tänka vad roligt att en tung sak i mitt liv till en del av er skänker skratt som andra reaktioner. Jag har haft besök av min granne ikväll. Han stannade med mig i tre timmar. Vi såg på teve och satt i samma soffa. Jag sa till honom att han fick lägga sitt huvud i mitt knä om han var trött och han lade sig utan att tveka en sekund. Jag kunde se i ögonvrån att han hade erektion i sina mjukisbyxor vilket framkallade den där ångesten igen, han skulle kanske inte ligga där i soffan då, med sitt huvud i mitt knä. Hans ena hand låg tryggt på mitt lår utan några försök att röra eller ta. Jag smekte han på huvudet med min hand, drog fingrarna genom hans hår och efter en stund andades Kimmen tungt. Han somnade som ett barn.
Jag kunde inte hålla tårarna tillbaka för jag inser att jag håller av honom enormt, jag tycker så vansinnigt mycket om honom. Men jag vet inte om det är moderliga känslor eller en attraktion. Däremot vet jag säkert att det är sjukt allting eftersom jag fortfarande när jag sluter mina ögon vill ha honom naken i min säng. Jag är så olycklig Gråter
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-10 12:19
Något väldigt märkligt hände idag på morgonen. Morbrodern gick förbi mig i källaren då jag höll på att stöka i mitt förråd. Vi småpratade om vårväder och dåliga bussförbindelser, jag var nervös. Helt kallsvettig i händerna. Tänker hela tiden på om Kimmen kan ha berättat, om han kunnat göra sig förstådd nog att ge en bild av incidenten i tvättstugan. Morbrodern är en väldigt sansad och trevlig man, kände mig efter hand trygg att prata med honom. Vi kom naturligtvis in på ämnet Kimmen och pratade om hans besök hos mig, morbrodern berättade att Kimmen hade varit så glad och skojfrisk utöver det vanliga och att han ofta helt spontant måste springa ut på gården för att titta upp mot mitt köksfönster. Och han sa att Kimmen ofta stod vid porten in till gården som om att han väntade på att jag skall komma gående. Jag blev generad och skämdes, visste inte vart jag skulle ta vägen, men morbrodern bara log, lade sin hand på min axel och sa. Vad roligt att Kimmen får komma och hälsa på dig tycker jag
Han blinkade med ena ögat och klappade mig försiktigt på axeln sen sa han att jag var välkommen ner till dem när som helst lusten faller på. Jag fick plötsligt en känsla av att han vet eller förstår. Knuten i magen krampar på igen. Och ikväll kommer Kimmen upp till mig. Jag är lite nervös. Men samtidigt går jag och längtar
Några i tråden har undrat om jag känner attraktion till honom för att han är förståndshandikappad. Jag har tänkt mycket på det och det ärliga svaret är både ja och nej. Det är svårt för er att förstå, jag kan försöka beskriva vad jag ser, det är allt jag kan göra just nu eftersom jag ännu är så förvirrad. Kimmen är det snällaste finaste man kan tänka sig. Han älskar alla människor, hänger gärna med Einar som har ett garage där han renoverar gamla cyklar. Kommer Ros-Marie ut och skall piska sina mattor är Kimmen genast framme och vill hjälpa till. Kimmen är naturligt atletisk med breda axlar och en gullig rumpa så dem flesta kvinnor som ser honom tittar till. Men han går inte att kommunicera med på samma vis som oss andra (om man får säga så). Han är fåordig och tafatt. Ändå tycker jag mig se något i hans ögon. Han ser på mig som han inte ser på någon annan, vi kan titta varandra i ögonen långa stunder utan att prata. Jag kan inbilla mig men det är precis som att därinne finns en normal kille som försöker nå fram med sin blick.
Jag är förmodligen sjukare än han Rynkar på näsan
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-10 13:48
Antar att troll är menat som oseriös. Det får ni tycka om ni vill. Nej Alby, känner inte till den historien. Jag har fått många svar och tackar er alla ödmjukt för dem. En del av inäggen här har gett mig obeskrivlig ångest. Men många har också varit kärvänliga. Förstår att det inte finns ett ja eller nej, rätt eller fel. Hälften visar förakt och andra hälften visar förståelse. Påmånga vis har jag inom mig fått svar
Tack alla
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-18 13:56
Vi har umgåts var och varannan kväll, vi trivs tillsammans, jag bryr mig inte längre vad andra tycker. Det var fumligt första tre nätterna men han blev fort en underbar älskare, jag undervärderade hans intiligens och det skäms jag för. Han kan visst känna och ge kärlek, mer än många andra. Han älskar att vara med mig vad jag än gör, baka, laga mat, ut och gå eller bara sitta och se på teve. Vi kelar och kramas hela tiden. Han är det finaste jag vet och jag kommer alltid att älska honom.
Nu vet ni slutet på en början!