Inlägg från: Frontline |Visa alla inlägg
  • Frontline

Kollegorna trakasserar mig för jag jag går utan kläder

Brukar du alltså gå med morgonrock till jobbet?
    Jobbar du på samhall eller nån skyddad verkstad för det är ju inte normalt att gå i morgonrock på jobbet om man nu inte jobbar hemma men då har man ju knappast jobbarkompisar där...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline
    Lilia skrev 2013-04-05 02:02:26 följande:

Jag jobbar i ett kontorslandskap. Ingen skyddad verkstad eller liknande. Ja, jag går till jobbet iförd endast morgonrock, jag gillar inte kläder. Jag har provat massor av olika kjol, byxor, tröjor...
    Jag gillar heller inte kläder utan går hemma jämt i bara t-shirt och kalsonger men att gå till jobbet i bara morgonrock skulle ju bara inte funka oavsett vilket jobb man har.
  • Frontline
    Lilia skrev 2013-04-05 02:09:59 följande:

Jag tycker att det är min rättighet att gå till jobbet som jag vill. I kläder eller utan. Det är mina kollegor som har fel.
    Ja givetvis får du gå hur du vill men jag tycker det känns fel att komma som i mitt fall då jag jobbar eftermiddag i en morgonrock klockan 14.30 på dagen..

Sen oftast har man ju en klädkod på jobbet så man kan ju inte gå precis hur man vill heller...
  • Frontline
    Lilia skrev 2013-04-05 02:16:10 följande:

Det är ditt val. Du ska inte trycka ner mig för att jag inte vill ha kläder. Jag har rätt att gå klädd som jag vill utan att någon ska säga något om det. Kollegorna har fel och jag har rätt! Jag kontorstider.
    Jag trycker absolut inte ner dig utan du får gå i precis vilka kläder du vill men som jag skrev känns det fel att komma i morgonrock mitt på dagen, man får ju anpassa sig efter tid på dagen då det i mina ögon innebär morgonrock förmiddag...
  • Frontline
    Lilia skrev 2013-04-05 02:25:00 följande:

Det är morgon/förmiddag då jag kommer till jobbet vid 08:00.
    Jaha ok men du frågar vad du ska göra eller hur...

Vill du vara utan kläder så kör på det om nu jobbet tillåter det vill säga..

Svar på tråden Kollegorna trakasserar mig för jag jag går utan kläder