• Anonym

Killar: varför runkar ni?

Utråkad. Tillfället ges. Kåt. Vill somna lättare. Vill vakna lite på morgonen. Finns många anledningar till att runka. Fler när man är singel.

• Anonym

För att jag är kåt och tjejen inte finns tillgänglig av någon anledning.

• Anonym

För att vi kan, varför onanerar tjejer?

• Anonym

Min man runkar inte, han vet vad jag tycker om det. 

• Anonym

Varför onanerar du själv ts?

• Anonym

Som avslappning, för att sambon inte är hemma, för att kunna somna bättre, för att lätta på trycket. Alltid som ett komplement till vårt sexliv. Vi har så mycket sex som båda vill ha, har jag lust utöver det runkar jag och min sambo gör likadant. Inte så komplicerat, vi är öppna med varandra och vi blir inte svartsjuka på varandra för att den andre onanerar. (Varför ska man bli svartsjuk över onani som är något som de allra flesta ägnar sig åt?)

• Anonym
    NormaJean skrev 2013-04-05 11:32:40 följande:
    Han runkar ju såklart för att han blir kåt,eller för att han tycker det är skönt!
    Men måste ju säga att ni killar verkar gilla att runka,jag har hängt på BC och Djungel och killar
    gillar verkligen att runka! :)... Inget fel i det!  

Det har du verkligen rätt i. Men gillar inte ni kvinnor att onanera lika mycket?
  • Anonym
    Anonym (Märkligt) skrev 2013-04-05 18:13:31 följande:
    Jag var tillsammans med en man som runkade jätte mycket och vid konstiga tillfällen kan jag tycka.

Tex när vi hade bråkat och han var arg och sur på mig. Då gjorde han det mitt framför mig och blängde surt på mig så jag tyckte det var obehagligt. Jag förstod inte hur han kunde njuta av det.

Jag kunde vakna på morgonen av att han låg där och runkade. Jag tyckte det var konstigt att göra det när jag låg brevid och han kunde haft en skön stund med mig istället. Jag nekade aldrig honom sex så jag vet inte varför han gjorde det.

Han kunde göra det när han satt brevid mig när jag körde bil. Då la han upp benen på instrumentpanelen och höll på.

Tack och lov är jag inte tillsammans med honom mer. Tyckte det blev konstigt. Jag tände aldrig på det.
    Låter som en maktgrej. Var glad för att du slipper honom nu.
  • Anonym
    Anonym (Märkligt) skrev 2013-04-05 20:30:03 följande:

Jag är väldigt lättad. Jag tror också det har att göra med en maktgrej. Jag sa det till honom flera gånger men han tyckte jag var onormal och inte förstod honom.
    Men samtidigt vet jag inte vad som är normalt eller acceptabelt. Det är kanske många män som gör så här?? Det jag vet är att jag mådde inte bra av det.
    Jag tycker inte alls att det låter normalt att göra något man vet ens partner mår dåligt av.
Svar på tråden Killar: varför runkar ni?