Inlägg från: Jonnynilsson |Visa alla inlägg
  • Jonnynilsson

Killar: varför runkar ni?

Jag runkar för att jag tycker om att ha sex med mig själv. Att kunna fokusera på mig själv och inte någon annan.

Jag har en underbar fru som så gott som aldrig tackar nej till sex. Så jag runkar inte på grund av utebliven sex. Nej jag runkar för att jag tycker om det.

Skulle min fru protestera eller försöka förbjuda mig att runka skulle jag be henne dra nån stans där det är väldigt varmt. Det är bara extremt svartsjuka och kontrollfreak till människor som försöker hindra någon att att ha sex med sig själv.

• Jonnynilsson
    Anonym (Vill runka men kan inte :() skrev 2018-02-03 17:43:35 följande:

Jag gillar att runka och kolla på porr samtidigt, men jag tror faktiskt det blir max en gång i månaden jag kan göra det. Om jag har tur. Det har ibland gått två månader mellan runkningarna.. Jag vill inte runka om jag inte är ensam hemma, bor i liten lägenhet, min fru är hemma nästan jämt, barnen och barnens kompisar ränner här och jag både tränar på gym och spelar tv-spel vilket inkräktar även det på runktillfällena.

Jag känner faktiskt att jag ibland skulle behöva lite tid och utrymme för att runka, men jag får inte till det. Det här kanske är dagens I-landsproblem, men jag upplever det frustrerande och jobbigt faktiskt.

Det kan vara väldigt svårt att få till ett runk samtidigt som det rör sig andra personer i bostaden. Men varför inte inte smita undan på jobbet. Det finns mobilversoner av till exempel xhamster.com,
  • Jonnynilsson
    Anonym (Vill runka men kan inte :() skrev 2018-02-04 11:57:10 följande:
    Jag är för pryd för att runka på jobbet. Jag vill kunna ha en stund för mig själv och kunna runka ostört, inte smyga iväg och stressrunka på arbetstid.

För mig är sådant rätt jobbigt, jag har runkat under tidspress i smyg några gånger i mitt liv, och jag gillar det inte. Skamkänslor, känner mig som ett pervo osv. Så jag är hellre sexuellt frustrerad än att behöva stressrunka.

Jag fick ett tips om att man kan köra upp en slags krokig dildo/pinne i röven och stimulera prostatan på det sättet för att tömma pungen om man inte kan runka, men det var så jävla obehagligt att jag hellre tar fylld pung och eventuella prostataproblem framför det där. 
    Förstår precis hur du menar. Ett utdraget runk med gott om tid att njuta är alltid att föredra. Men tyvärr är det inte alltid möjligt. Då får det bli lite toarunk istället. Jag har råkat ut för något som kallas för spermacysta och måste tömma minst en gång i veckan för att slippa obehag. Min läkare hintade lite fint att om jag inte fick till det med frugan så fanns det andra sätt att tömma övertrycket på.

Själv har jag aldrig fått skuldkänslor för att jag runkat. Snarare tvärt om. Jag känner mig avslappnad och harmonisk efteråt.
Svar på tråden Killar: varför runkar ni?