Killar: varför runkar ni?
Jag har aldrig runkat!
Någon annan som mig?
Jag har aldrig runkat!
Någon annan som mig?
Haha! Jag brukar surfa på porr ibland, men jag har aldrig runkat.
Jag försökte en gång i 13 års åldern, men det kändes obekvämt.
Det finns nån slags idé/myt om att man lättare attraherar tjejer om man inte runkar. Om man inte gör det så bygger man upp någon slags sexuell energi/feromon man strålar ut som kvinnor tydligen gillar. Men för mig så funkar nog inte det, jag blir jag bara frustrerad och jobbig.
Det är fortfarande ganska skambelagt och ofint. Vi har ju ganska många tabun kring manlig onani, det är lite tragiskt, äckligt, hotfullt osv. Jämför dina egna tankar på hur olika du hade tänkt om du fick reda på att en tjej onanerade bakom en buske i en välbesökt park en varm sommardag mot att en man gjorde samma sak. Det första är nästan sexigt, busigt, frigjort och fint, det andra är bara äckligt.
Eller att en kvinna äger en dildo mot att en man äger en lösvagina eller ännu värre en sexdocka. Helt naturligt mot perverst. Eller att en kvinna visar upp sig i webcamera när hon onanerar mot när en man gör det. osv osv.
Det är en ny grej, kanske för 90-talister. Unga män långt ut på högerkanten håller på med sådant. Ingen porr, inget runkande, enbart sex i fasta relationer med en kvinna man älskar. Kanske därför de är så jävla arga hela tiden?
En fleshlight..för runkhungriga..
Kan man undra..?..hade nog själv valt den längst ner till vänster.. :)
Den längst ner till vänster är nog mest lik en killrumpa..hade valt den..!
En fleshlight..för runkhungriga..
Om han har en riktigt kvinna, vad ska han göra med en sämre kopia?
De kvinnor som köper det för sina män nedvärderar sig själva.
Nej! Men en kvinna är ju skönare ;)
Det härär en kopia av originalen!
Originalen är alltid bättre.
Du kan kyssa, slicka och röra en kvinna, vad kan du göra med den förutom att doppa snoppen i den?
Form, inte känslan och värmen.
Sex ska vara om två personer som älskar varandra. Inte en leksak och en man.
Form, inte känslan och värmen.
Sex ska vara om två personer som älskar varandra. Inte en leksak och en man.
Kvinna har ju en mycket mer skönare och varmare missonär än den. Lukt från kvinnans missonär är också ett plus.
De har ju byggt sex robotar nu, de har ju fleshlight i sig. Ändå så skulle jag föredra en riktig kvinna :)
Är det fel?
Inte värdelös! För mig personligen, så föredrar jag det än att runka. Kanske om jag är gift och frugan är borta ett tag, så kan jag använda den istället för att bli otrogen.
Men fråga var om det var bra för en kvinna att köpa den och hjälpa sin man använda den.
Det är ju bara vettigt att en kvinnas missonär ska kännas bättre än en fejk missonär.
Det är ju inte en riktig, hur ska den vara bättre?
Komigen! Du kan väl inte jämföra din missonär med den.
Komigen! Du kan väl inte jämföra din missonär med den.
Penisplug..