• Anonym (Tuttlisa!)

Mina tuttar växer än????

23år och har länge haft D-kupa,
    men för två månader sedan började brösten att växa?
    Först E och nu F, jag har alltså växt ur mina bh:ar så det har inte med tillverkare att göra...
    Jag är INTE gravid, jag har varit hos BM och kollat extra noga och mensen är som den ska.
    Hittar inga knölar i tuttarna.
    De läcker ingenting (mjölk eller så)
    och jag har inte gått upp eller ner i vikt...
    Nog att jag hört att bröst växer när man blir kåt, upp till 25% större kan de ju bli, men jag går inte runt och är konstant kåt vill jag inte tro!!!

• Svar på tråden Mina tuttar växer än????
  • Anonym (Tuttlisa!)
    Sensitiveguy skrev 2013-04-05 11:33:50 följande:
    Du måste väga en del om du har F.
    175 lång och 87kg så ja, jag antar det! Men jag är ganska vältränad. Ingen enorm buk eller så...
  • EllinorE
    lisaeriksson skrev 2013-04-05 11:36:07 följande:
    Var väl lite onödigt svar:/
    TS, Låter knepigt att brösten börjar växa på det viset? Kanske någon hormonrubbning?
    Jag säger gå till läkaren
    Lycka till! 
  • Anonym

Du får troligtvis i dig östrogen på något sätt. Äter du tillskott, preventivmedel, annat som du misstänker?

• Anonym (Tuttlisa!)
    EllinorE skrev 2013-04-05 11:39:51 följande:
    TS, Låter knepigt att brösten börjar växa på det viset? Kanske någon hormonrubbning?
    Jag säger gå till läkaren
    Lycka till! 
    Flisan79 skrev 2013-04-05 11:44:39 följande:
    Jag säger som ellinorE.
    Anonym skrev 2013-04-05 11:50:47 följande:
    Du får troligtvis i dig östrogen på något sätt. Äter du tillskott, preventivmedel, annat som du misstänker?
    Ja just det ja, jag började äta StrogStart for women i julas för jag och mannen vill bli gravida!
    Kanske är det den det beror på?
    I vilket fall så kanske jag borde åka till doktorn då. VC nästa.

• Anonym
    Anonym (Tuttlisa!) skrev 2013-04-05 11:53:43 följande:
    Ja just det ja, jag började äta StrogStart for women i julas för jag och mannen vill bli gravida!
    Kanske är det den det beror på?
    I vilket fall så kanske jag borde åka till doktorn då. VC nästa.

Om du tror att det är det så tycker jag att du omedelbart ska sluta med de tabletterna. För mkt östrogen ger en cancerrisk.
  • Anonym (Tuttlisa!)
    Anonym skrev 2013-04-05 12:00:09 följande:
    Om du tror att det är det så tycker jag att du omedelbart ska sluta med de tabletterna. För mkt östrogen ger en cancerrisk.
    Usch, jag tog idag men ringer VC imorgon ifall ifall! Men slutar ta dom nu då!
  • Anonym
    Anonym (Tuttlisa!) skrev 2013-04-05 12:03:48 följande:
    Usch, jag tog idag men ringer VC imorgon ifall ifall! Men slutar ta dom nu då!
    Du gör helt rätt i att sluta. Jag tror inte du behöver söka vård. Jag tror att inom några veckor är du ditt normala jag igen.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-05 12:10:17 följande:
    Du gör helt rätt i att sluta. Jag tror inte du behöver söka vård. Jag tror att inom några veckor är du ditt normala jag igen.
    Om det inte har gått tillbaka. Då bör du söka vård.
Svar på tråden Mina tuttar växer än????