• Anonym

Ha en fetish - det normala?

Vad säger ni, har själv en, den ger krydda åt min sexualitet och har svårt att tänka mig hur min kåthet vore utan.

Är det vanligt att man inte har något specifikt man tänder på, utan bara liksom "sex i allmänhet" ?

Eller kan de flesta räkna upp ett fenomen, en kroppsdel, eller någon särskild situation som alltid är viktig i de sexuella fantasierna?

• Svar på tråden Ha en fetish - det normala?
  • Anonym

Hade uppenbarligen fel teorier om det här... ingen som svarar...

• Anonym (Tjej 28)

Jag tänder på sexet i sig, behöver inte några speciella kläder/kroppsdelar/situationer. Om jag fantiserar om sex så tänker jag vanligt heterosex med min sambo eller någon annan man. Tycker det kan vara spännande med lätt bondage och kanske ev. en trekant, men det är inget måste.

• Anonym (Oja)

Dominans är vad jag går igång på. Finns där ingen dominans så kan jag lika gärna vara utan.

• Mulliga Maj

Alltså sånt varierar från gång till gång .Jag kan naturligtvis bli kåt av själva sexet och även av annat som jag gillar .

• Fröken reserverad

Det vanligast förekommande är väl att inte ha en speciell fetisch.

Jag är inte fetischist. 

Hur stavas det egentligen? Obestämd 

Reserverad står för upptagen.
  • étranger

Stora bröst är ett måste för mig.

• Mulliga Maj
    étranger skrev 2013-04-08 11:05:57 följande:
    Stora bröst är ett måste för mig.
    För mig med när vi träffar par .
  • étranger
    Mulliga Maj skrev 2013-04-08 11:14:54 följande:
    För mig med när vi träffar par .

Då menar stora... Träffade en gång en kvinna med j kupa. Var i himmelriket---
  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2013-04-08 11:05:46 följande:
    Det vanligast förekommande är väl att inte ha en speciell fetisch.

Jag är inte fetischist. 

Hur stavas det egentligen? Obestämd 

Men är det verkligen så? (Dock ja, i ordets rätta bemärkelse då fetish egentligen handlar om ett visst material, som latex. I vardagligt tal menar många att exempelvis en preferens för stora eller små bröst är en slags fetish. Det är också det jag menar i min trådstart).
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-08 11:48:31 följande:

Men är det verkligen så? (Dock ja, i ordets rätta bemärkelse då fetish egentligen handlar om ett visst material, som latex. I vardagligt tal menar många att exempelvis en preferens för stora eller små bröst är en slags fetish. Det är också det jag menar i min trådstart).
    Jaha, men det är väl ingen riktig fetish?

Vanligen menar man väl med fetish att det är en sak, kroppsdel som vanligen räknas som ickeerotisk som krävs för att bli tillfredsställd?

I min begreppsvärld används fetish vardagligt för de som vill räkna sig till fetishister, dvs de som går ingång på lack, läder, spets, bubbelplast, skor, gummistövlar, päls, klubbor eller vad det nu är.

Att gilla stora bröst (eller små) gör väl de flesta som går ingång på kvinnor  
    Reserverad står för upptagen.
Svar på tråden Ha en fetish - det normala?