hjärtklappning hugg yr tungt att andas
Hej Jag undrar om det finns några där ute som har samma problem som jag ? Ska berätta hur jag har det .. jag är 22 år och har en son på 3 månader. Sen den 12 mars har jag haft besvär med hjärtklappningar tungt att andas hugger vid hjärtat och på höger sidan vid bröstet yr tung i hela kroppen pirrningar så fort jag gå upp för en trappa så blir jag andfådd ja det är en hel del ! Jag bli tokig snart! Har varit på akuten flera ggr och gjort blodprover ekg och som visade ingenting. Håller jag på bli galen eller vad är de !? Det värsta av allt så ha jag fått ett "anfall" då jag kört bil . Allt kommer inte på samma gång. Utan det kan börja med att jag har jätte tungt att andas å sen blir jag yr och hjärtat slår dubbelslag sen e allt kört å jag deprimerad . Kvällarna är värst då jag ska lägga mig då känner jag av hjärtklappningen mera. Har inte den livsglädjen längre :( för 6 veckors sen så va ja en glad och positiv tjej som va ute och motionera flera ggr om dagen, men inte nu längre..jag är rädd för allt nu.. är rädd för att motionera, rädd att lägga mig på kvällen, köra bil, rädd att vara ensam på kvällarna (killen min jobbar eftermiddag varannan vecka) rädd att dö .. jag vill må som förut! Dehära tär på psyket så hemskt mycke :(