hjärtklappning hugg yr tungt att andas
embia
Jag har istortsätt samma problem som du har, yr på dagarna (ej på morgonen) utmattad och haft hjärtklappningar.
Då och då får jag dubbelslag, jätte obehagligt!
Jag fick mitt första anfall i oktober förra året, helt ur klarblå himmel så börjar hjärtat rusa på mig, och precis som du, vart jag livrädd, trodde jag skulle dö! Vart inlagd på akuten, fick ta prover osv, men, dom hittade ingenting.
Jag fick sedan till svar att jag led av långvarig stress. Och själv tyckte jag inte att jag var stressad, men det kan vara vardagliga saker, och du kanske haft mycket med din son, dålig sömn, försökt hunnit med allt i hemmet, även fast man egentligen inte gör det, när man har små barn.
Själv har jag en son på snart 4 år, och jag vet att jag utsatte mig för stress/mådde dåligt redan som gravid. Satte mig i tuffa situationer. Och att kroppen reagerar såhär kan vara över saker som hänt för många år sedan...
Jag fick betablockerare av min läkare, 20mg morgon och kväll. Dom åt jag under ca 2-3 månader. Men slutade sedan, fick ett "anfall" till... Men nu har jag slutat helt med dom. Äter istället magnesium, vilket har hjälpt otroligt mot hjärtklappningen. Har knappt haft något problem med det, dock, kan man bli trött.. jag slår ihop som ett korthus på kvällen, men det e skönt tycker jag. Sover som ett barn.
Men dom problem jag har idag är extraslag och yrsel.... jätte trött på det!
Hru går det för dig nu?