• Emma82Johansson

Lesbisk och kranförare på en oljeplattform. Fråga vad du vill.

Hej. Jag är rätt ny här på Familjeliv och tänkte att det vore kul att starta någon tråd. Så tänkte testa att starta en sådan "fråga" tråd. Jag är som sagt lesbisk och jobbar som kranförare på en oljeplattform i Norge. Fråga på, ingen fråga är för dum. Det finns inga dåliga frågor, bara dåliga svar. :)

Lesbisk och framgångsrik.
  • Svar på tråden Lesbisk och kranförare på en oljeplattform. Fråga vad du vill.
  • Hubba   Bubba
    Emma82Johansson skrev 2013-09-15 18:42:06 följande:
    Jag ser mig som lesbisk då jag inte längre tänder på killar, men eftersom jag för bara ett par år sen var ihop med en kille så lördag vara Bi. Det är skillnad på att ha varit bi och att vara lesbisk! Jag gråter inte över det nej....vart vill du komma?

Missat vilka som vann norska valet?
  • Hubba   Bubba
    Emma82Johansson skrev 2013-09-15 18:42:06 följande:
    Jag ser mig som lesbisk då jag inte längre tänder på killar, men eftersom jag för bara ett par år sen var ihop med en kille så lördag vara Bi. Det är skillnad på att ha varit bi och att vara lesbisk! Jag gråter inte över det nej....vart vill du komma?

Varför skulle du gråta?
  • AngantyrRobin
    AngantyrRobin skrev 2013-09-14 11:16:46 följande:
    Kan du på något höger eller vänster länka till dit man söker till Statoil, har länge varit nyfiken på platformsjobb inom Norge, hittade en utbildnings sida förut för att kunna bli någon låg rang inom arbetet! Kommer ej ihåg vad det heter, men har i alla fall alltid velat jobba inom olja i Norge då jag finner ett vanligt 7-16 Svensson jobb ganska ointressant, så om du fortfarande skriver här kan du gärna guida mer!

• Michael 310
    Emma82Johansson skrev 2013-04-12 16:35:33 följande:
    Ja. Men det är endast kranförare, plattformchef och borrare som tjänar de "maffigare" lönerna. Annars ligger folk normalt runt 80kkr/månad. Beror på hur mycket risker jobbet har.