Anonym (trebarnsmamma) skrev 2013-04-08 14:34:37 följande:
Tack för alla svar! Hinner inte läsa allt.. Hon hade grav höftluxation som nyfödd på båda sidor. På ena sidan helt ur led. Idag har hon varit hemma med mig (lillebror på dagis) och hon hoppar runt som om inget hade hänt. Jag har sagt att jag tror på henne och hon verkade glad och lättad. Kanske känner hon då att hon inte behöver låtsas vara förlamad för att jag ska tro på det? Hon sa nyss att benen känns bättre "Mycket bättre" till och med Vi har dock fått en lite längre läkartid till på torsdag.
Anonym (trebarnsmamma) skrev 2013-04-08 14:34:37 följande:
Tack för alla svar! Hinner inte läsa allt.. Hon hade grav höftluxation som nyfödd på båda sidor. På ena sidan helt ur led. Idag har hon varit hemma med mig (lillebror på dagis) och hon hoppar runt som om inget hade hänt. Jag har sagt att jag tror på henne och hon verkade glad och lättad. Kanske känner hon då att hon inte behöver låtsas vara förlamad för att jag ska tro på det? Hon sa nyss att benen känns bättre "Mycket bättre" till och med Vi har dock fått en lite längre läkartid till på torsdag.
Eftersom hon hade grav höftluxation är det ju rimligt att kolla hennes leder så hon inte är överrörlig. Att min mamma inte lyssnade på mig när jag var liten har skadat mig för livet och hon och jag har verkligen ingen bra relation. Att få höra att man bara gnäller o hittar på o inte bli trodd, sånt skadar ett barn. Tänk på det, även om hon simulerar så finns det något bakomliggande, o det kanske ändå är verkligt för henne o om hon mår så dåligt så hon simulerar smärta så behöver hon kärlek från dig, inte skäll.