5-åring simulerar värk i benen?
Sånt är livet.
Här har vi samma problem fast hon har ont i magen och är en tonåring nu... Vad tar man sig till?
Vanlig hederlig växtvärk?
Har hon en förkylning som sätter sej i höften så gör det rejält ont, vår dotter kunde knappt gå i början sedan haltade hon men det var över på ett par dagar. Hon verkade inte dålig förövrigt.
Barnet har säkert ont. Det är inte normalt att ett litet barn inte vill springa! Ge barnet lite Alvedon när det mår dåligt.
En kiropraktor får inte behandla barn under 8 år.
Det är inte ovanligt att ett barn kan ha växtvärk från och till i flera år!
Det första som slog mig när jag läste TS var "snuva i höften" Coxitis simplex. Min son hade det när han var 4 år, helt plötsligt kunde han inte gå. Jag trodde han bara var lat och ville bli buren, men han hade snuva i höften. Han sa att han hade ont i knät.
Jag kan bara sucka och konstatera att viss inte har någon som helst aning om barnpsykologi. Fast jag hurrar över att det finns en del vettiga svar också.
Jag hade problem med värk i benen som liten. Svår växtvärk, och så kunde jag vakna upp och inte kunna gå. Kommer faktiskt inet ihåg exakt vad det var med det var något i mina höfte, som en inflammation.