• Anonym (fort fort)

Behöver tips på hur man får killen att komma fort vid sex!

Jag tycker att det är enormt upphetsande om killen kommer fort vid sex. Helst ska det vara så att han inte kan hålla sig alls. Bäst skulle nog någon med för tidig utlösning vara. Jag själv kommer så fort killen kommer om han gör det fort eftersom det är så hett.

Vill han ha sex i typ 15 minuter så har jag hunnit tappa lusten och ligger där och känner mig oattraktiv.

Så finns det tips? =)

Hittills har jag haft otur och mest stött på killar som iaf håller på 10 minuter och en hel del som försöker dra ut på det. Hade iofs varit hett om jag skulle lyckas få dem att komma fort trots det.

Jag sökte en gång upp en kille på en sexsite som hade problem med för tidig utlösning och sade att jag tände på det och vi träffades för sex. Men jag blev jättebesviken för det blev inte typ några sekunder av hett sex utan efter kanske tio sek ville han dra ut och "vänta lite" och sedan tio sek igen och sedan "vänta" så det blev inte alls som jag hoppades :-/

• Svar på tråden Behöver tips på hur man får killen att komma fort vid sex!
  • Anonym

Hmmm...ja, alla är ju olika och vissa är mer olika än andra

För vissa är det oerhört upphetsande med snuskprat, för andra att tjejen smeker sina bröst, eller sin klitoris under sexet, en del kommer fortare ju hårdare och intensivare sex de har, vissa kan inte hålla sig alls när de känner hur en kniper med slidmusklerna...... Men allra enklast är nog faktiskt att du frågar just den killen du tänker ha sex med var som gör just honom störtkåt så att han vill komma?

• Anonym (fort fort)

Hehe det har jag förstås gjort och även varit uppmärksam på vad han verkar tända extra på och jag försöker använda allt det... men det får ändå inte den effekt jag hoppas på, utan då tar det kanske tio min istället för tjugo min. Sedan när han kommer så känns det som att han väljer att komma, inte som att det inte går att hålla emot.. :-P

• paret

De flesta kommer fortare vid analstimulering

• Chester Copperpot

Jag kommer ofta och mycket, och första gången brukar gå rätt snabbt. Då vill jag istort sett bara tränga in, knulla, och spruta, faktiskt så fort jag bara kan. Det enklaste är väl att bara sätta igång direkt och låta honom knulla utan nån sorts paus eller avbrott? Inget stanna upp, bara köra på så fort han kan tills han kommer. Säg till honom att det är det du vill ha, så får du nog det..... ;)

• Ebba92

Gå gärna runt under dagen i en tight kjol, strumpbyxor och så. Fäll lite kommentarer som du vet han finner upphetsande. Nudda vid honom när du går förbi och så. Och frasen "oh nej, älskling, sluta inte" är ju inte underskattad i sammanhanget ... :)

• Anonym

va ärlig med vad du vill ha =) har en flickvän som har lite samma fixide som du och tog ett tag för mig att "hinna med "

• Chester Copperpot
    En annan sak med snabba snabbisar är det där med tillgänglighet. Jag går igång på det där med omedelbar sex bara pang på. När tjejen så att säga "lägger upp" sig. Eftersom det är det du vill ha är det ju bara att du lägger upp dig och ber honom sätta på dig så fort som möjligt. Lägg gärna in ett tävlingsmoment, att du vill se hur fort han kan komma. Ge honom nåt varje gång han slår rekordet....
  • Tom Araya

Jag kan ibland komma rätt fort om jag inte haft sex eller onanerat på flera dagar, helst en hel vecka.
    Hittar man då den där ställningen och vinkeln som ger den ultimata stimulansen går det på någon minut.

Har jag däremot haft mycket sex kan det vara lögn i helvete att komma alls, hur skönt det än är.

• Anonym (j)

vill du ha min man? Han håller max 10 s 

Svar på tråden Behöver tips på hur man får killen att komma fort vid sex!