Överaktiv blåsa?
Har sen några veckor tillbaka fått känslan av att "jag ska kissa på mig", värst är det på morgonen och efter jag druckit kaffe eller alkohol.
Det kommer plötsligt och istället för annars om man ej går på toa på en gång får lite ont i magen får jag nu ont i "urinröret".
Senaste hände det idag runt kl 13 drack jag kaffe och då jag skulle gå och handla väntade jag ca 1,5 timme och gick på toan då jag behövde kissa och sen gick jag till affären men väl i affären var jag tvungen att lämna korgen och gå därifrån för att uppsöka en toalett.
Det känns som jag ej kan hålla emot med musklerna och efteråt får jag ont i magen (antar i urinblåsan). Värst var på bussen hem efter jag druckit öl för 2 veckor sen jag gick på toaletten innan då jag hade en bussresa på 30 min hem men inte hjälpte det. Tror jag aldrig varit så nära att "kissa" på mig i vuxen ålder!
Sista biten hem fick jag hålla emot med handen (som tur var så var det ingen som såg mig. Har inte haft problem tidigare och inte fött barn. Jag har ingen feber.
Någon som har något tips vad jag kan göra?