Firran skrev 2013-11-23 18:51:12 följande:
Jag vart det av låg dos pergo.. Åt en halv tablett men fick ändå fyra ägg Så nu har jag bytt.till sprutor men vart ändå överdtimulerad..
Jo tror inte jag blir mindre stimulerad om jag skulle börja med sprutor, det räcker nog med ovitrell och så ett progrsteron blod prov för att få bekräftat att ÄL skett. Tror att jag har progesteron brist men läkaren vägrar ge mig vagitorier trots att det konstaterats både i januari och februari 2010 då första utredningen gjordes att jag inte ägglossade åt inte Pergotime då. Nu går jag på samma klinik fast hos annan läkare och han vägrar ta prover och ge mig progesteron och låta mig få göra spolning. Han går efter 4 år gamla prov svar och är väldigt konstig i sitt resonemang Ska bli intressant att se vad han kommer svara om min överstimulering, om han kommer skylla ifrån sig, ge mig tid för undersökning, har inga större förhoppningar, han ställer helst diagnoser vis telefon för han har ju som han själv jämt säger 30 års erfarenhet och jag ska lita på han. Tyvärr känner jag inte att jag kan lita på honom då min magkänslan hade rätt att nåt var fel som han avfärdade.