• Anonym (kotan)

Nån mer med stor svanskota... ??

Har grymma komplex för min svanskota.. vågar inte visa mig naken så folk ser mig bakifrån..

det syns liksom som en knöl mellan skinkorna..  "normala" människor har ju liksom bra skinkorna och sen delar det sig.. ja ni förstår..   Men precis där skinkorna delar sig där svanskotan är så är min svanskota liksom böjd utåt så den sticker ut lite.. och sen går den ner igen.. 
    Dels är det jädrigt fult..  sen har jag svårt att ligga på rygg på ett hårt golv.. kotan känns ju....

Är det bara jag som är "missbildad"  eller finns det fler....?!?!?!?          

• Svar på tråden Nån mer med stor svanskota... ??
  • Anonym (kotan)

ingen.. ????

• FrökenKanSjälv

Min faster opererades för detta i unga år. Enligt min farmor så var den extra knölen en tvilling till min faster som aldrig växte färdigt, men det tror jag inte riktigt på.

• Anonym (Jag med)

Jag har också utstickande svanskota. Har inga problem att visa mig naken, men däremot är det obekvämt att ligga platt på golvet, eller sola solarium, för att inte tala om när jag gör sit ups. Alla ser olika ut, det är bara att acceptera. Den är en del av mig :)

• Anonym (kotan)
    Anonym (Jag med) skrev 2013-04-09 23:01:01 följande:
    Jag har också utstickande svanskota. Har inga problem att visa mig naken, men däremot är det obekvämt att ligga platt på golvet, eller sola solarium, för att inte tala om när jag gör sit ups. Alla ser olika ut, det är bara att acceptera. Den är en del av mig :)

Precis så har jag också.. ligga på hårt golv och ligga i solariumet är svårt..
    Du har ingen bild.. ?  du kan inboxa mig om du vill.  skulle vara intressant o se om vi ser lika ut.  
  • Anonym (Jag med)

Hihi, nej jag har ingen bild :)
    Alla människor ser olika ut, alla har komplex för nånting. De flesta är så upptagna av hur dom själva ser ut att ingen förmodligen skulle bry sig om din svanskota. Du får acceptera att det är så just du ser ut :)

• Babz1

Har med en utstående svanskota. Känner mig onormal och har stora problem med den. Svårt att sitta och ligga på rygg. Gör fruktansvärt ont. Vad kan man göra åt detta?

• Anonym (H)

Haha se det som en gullig liten svans ;) inte så sexigt när man har sex bakifrån dock. Du borde kontakta läkare.

• Anonym person som ingen vet om xD

Jag har också en stor svanskota som är väldigt jobbig för att varje gång man ska göra situps så gör det så ont. När jag var liten fick jag ofta blåmärken när jag satt upp.

Svar på tråden Nån mer med stor svanskota... ??