Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

FL:s värsta/största/minsta ***** är...

shalse skrev 2013-04-08 21:13:12 följande:
    Är inte Anton känd som FL: s minsta smörare?
    Faktum är, Shalse att jag aldrig smörar, jag säger kort å gott som det är, och det finns en anledning till att jag inte smörar, nämligen......jag behöver inte göra det.

Ja, svordomarna då, ja....nu är det faktiskt som så, Shalse, att, jag tror inte på Gud, således tror jag heller inte på att det finns nåt en våning ner, eller på den som isf skulle vara chef för nedervåningen, mao, så är mina sk svordomar egt vad du skulle kunna kalla icke-svordomar, det är de fakto bara ett exempel på min poetiska ådra när jag vid något enstaka tillfälle tar med en icke-svordom i ett inlägg. 

Sen var det någon som påstod att jag skulle ha FL's minsta, eller nåt åt det hållet, det kan jag härmed säga rakt av ....att det är fel. Jag har inte FL's största, å det tror jag att jag är tacksam för, men jag har heller inte den minsta, och det är jag jävligt tacksam för.....

Minsta ???   Jag väger 86 kilo, fördelat på 188 cm. Ja, det är så eländigt att jag gått upp lite i vinter, men om jag är FL's minsta.....nåt, så är det fan så långa mänskor reggade här. Alternativt, hyfsat tunga. Möjligen en kombination.

Sådär, då var det utrett, Shalse. Var det nåt mer ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    shalse skrev 2013-04-09 12:23:38 följande:
    Din retsticka, vad du håller på. Ser ju lycklig och kär ut iallafall.
    Den där bilden kommer förfölja oss länge, Shalse. Deal with it !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    shalse skrev 2013-04-09 12:40:25 följande:
    Ja, nu är det offentligt raring.

Vi måste åka tillbaka snart älskling, kommer du ihåg solnedgången baby?

Snart åker vi tillbaks, du, jag och en tub glidslem.
    Hur skulle jag kunna glömma !!!

...och vad EN tub glid ??? 
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-09 13:29:45 följande:
    Anton, du är en lättviktare, du vet det va? ;)
    Du menar att riktiga män väger över 100 kilo, eller ???

• Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-10 08:34:47 följande:

Jag menar att du är inte så stor som du försöker få dig själv att tro att du är. 
    Visa mig ett enda inlägg, Doktorn, där jag påstår mig vara stor. Ett enda räcker. 

• Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-10 10:10:33 följande:

Att påpeka att man väger 86 kg fördelat på 188 cm är nästan som att påstå indirekt att man skulle vara stor.. Det finns någon annan tråd där du skrivit typ samma sak med antydan om att du skulle vara "stor".. Vet dock inte vilken tråd det är.. Jag skulle nog säga att du enligt dom måtten är ganska smal :)
    Det är du som tolkar som du känner för, jag har aldrig påstått att jag är stor, aldrig ens antytt det, jag har tränat en helvetes massa år, både kampsport och på gym, jag vet hur en stor kropp ser ut Doktorn, så därför är jag väldigt medveten om att jag inte är stor. Däremot påpekar jag ofta att jag, trots min höga ålder, är hyfsad vältränad. Men det är ju en jävla skillnad. Fast det kanske är för svårt för dig att fatta skillnaden !!!

Nu är du ju lite småfet själv, Doktorn, är det därför du är och hackar här ???
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-09 13:29:45 följande:
    Anton, du är en lättviktare, du vet det va? ;)
    Lättviktare ???

Hmm, vet du ens vilka viktklasser dom har i tex UFC.

Titta på länken nedan, Doktorn, 86 kilo går i klass "Lätt tungvikt". 

http://www.ufc.nu/viktklasser-i-ufc/ 
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-04-10 11:51:13 följande:
    Lättviktare ???

Hmm, vet du ens vilka viktklasser dom har i tex UFC.

Titta på länken nedan, Doktorn, 86 kilo går i klass "Lätt tungvikt". 

www.ufc.nu/viktklasser-i-ufc
    Jag väger 86 kilo. Doktorn. Men nej, jag är lika förbannat inte stor. Trots att jag skulle gå i Lätt tungvikt.
  • Anton Chigurh

Lite så....

• Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-10 12:19:04 följande:

Fast nu tävlar väl inte du i UFC antar jag? :)
    Och exakt vad har det med saken å göra ???
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-10 12:21:20 följande:

För man kan jämföra äpplen med päron.. I Inden tex så hade du väl räknats som tjock..*S* I USA som fjädervikt..*S*
    Du kallar mig för lättviktare, Doktorn, vad baserar du ditt uttalande på då, om inte en viktklass i en av världens största kampsporter ???
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-10 12:46:30 följande:

I sumobrotting så är du en lättviktare.. Så vad är det du vill komma med dina viktklasser?
    Mmm, så nu, Doktorn, visar det sig att det var sumobrottare du jämförde mig med, när du kallade mig en lättviktare, sumobrottare som kan väga över 300 kilo !!!

Jaja, du svamlar inte.

Inte värre än vanligt i alle fall......
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-15 19:58:10 följande:

Nja det läskiga är nog att han själv är oerhört besatt av sin vikt och längd :) DET är det läskiga..*S*
    Det där, Doktorn, det tror du inte ens själv på. Du har sketet i det blå skåpet här och försöker förtvivlat å skyffla ut dyngan, med det resultatet att du framstår som allt mer patetisk.

Ett tag trodde jag faktiskt att du var schysst, att du liksom "spelade" lite, om du förstår. Men jag hade fel om dig DoktornGruvligt fel.
  • Anton Chigurh
    MrsPenn skrev 2013-04-15 22:27:55 följande:
    Jag får en känsla av att "doktorn" bara spelar, sådär som vissa gör på internet för att verka tuffa
    Nä, Doktorn spelar inte. Han är sån. Med allt vad det innebär !!!
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-15 22:33:13 följande:

Ett tag trodde jag du var lite knäpp, men jag trodde du bara spelade lite. Men du har lyckats överbevisa mig du ÄR ju faktiskt knäpp.
    Jag ger upp, Doktorn, du är bara så jävla patetisk att det är på gränsen till synd om dig. Herre gud, alltså !!!

Observera....på gränsen. Å inget annat. 
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-15 23:10:18 följande:

Nämen Anton, inte börjar du väl gråta nu? Ska skicka dig en snuttefilt så du har något att torka tårarna med.
    Orka.....
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-17 10:02:39 följande:

Fjant.
    Jag tänker gå å skita nu, Doktorn, vad tror du jag tycker är roligast, debattera med dig, eller gå å skita ???

Du skall få en hint, jag tror du behöver det. Toalettpapper.

• Anton Chigurh
    Lussekatta skrev 2013-04-17 14:11:38 följande:
    Jag tycker det här börjar bli riktigt spännande..

Sluta inte
    Hmm, Katta, när det är roligare och betydligt mer intressant å gå och skita i stället för att debattera med DrJekyl, då förstår nog dom flesta vad jag väljer i det fallet, ja, att Doktorn själv skulle begripa det är förstås för mycket begärt, men alla andra då. Så nej, inte ens för din skull, Katta, och i vilket fall är jag ju inte din typ, så du får hålla tillgodo med din Doktor och hans klubbor....

Jag är klar med honom för denna gången. 
Svar på tråden FL:s värsta/största/minsta ***** är...