• Anonym (TS)

Har du haft sex med en kändis?

Som starten säger och vågar du isåfall säga vem?

• Svar på tråden Har du haft sex med en kändis?
  • Anonym (E)

Jag har också haft sex med Sanna N. Tyvärr var det på den tiden hon var colatorsk så hon var högre än eifeltornet. Men en otroligt vacker kropp och som tidigare sagts en gudinna på att rida. Sa dock ifrån på nr 2.

• Kalle91

Molly Sandén.Glad Träffade henne på Öland när hon var där med några kompisar för några år sedan.

• Anonym (GP)

Jaaa det har jag!! En gång hade jag sex med Gudrun Schymans glasögon. Dock var det i ena hörnet rester av en fyllespya och jag tror att det även var lite bajs på ena glaset.

• Anonym (Såja.)

Ja det har blivet ett par genom åren, o det kan jag tacka mitt gamla yrke för..

Anna Lena Brundin.

Izabella scuropco.

Anki bagger.

Susanne holmström.

Erika.

Mi ridell.

Där är ett par st till men det här får räcka för nu.

Detta mellan åren 1987-1993.

• Anonym (Mrs Prefect)
    Spartacus skrev 2013-10-09 11:02:44 följande:

Fick ett mindre flott erbjudande av thorsten flinck jag tackade nej dock... hade pojkvän och han var väl en 40 till mina 20 nånting. Har sen dess inte kunnat se på film med honom i utan att bli lite äcklad...

Åååh, han är så extremt dekadent...han hade (förut) fått knulla mig. Men då är jag teatermänniska och han är ju typ Gud då..
  • Anonym (HerrMan)

Ulrika Eriksson

Jag gick fram till henne på gamla Bullwinkles. Hon var lika full som jag, sen var det biff (som man sa på 90-talet).

• MR Human
    Anonym (HerrMan) skrev 2017-08-15 09:15:33 följande:

Ulrika Eriksson

Jag gick fram till henne på gamla Bullwinkles. Hon var lika full som jag, sen var det biff (som man sa på 90-talet).

Lucky bastard! Hon var en av de MTV brudar man drömde om som fan på den tiden när dom var "inne".

Den tjej jag drömde om mest var den där blonda tjejen som heter Pip Dann.
    mums!!
  • Anonym (Spännande)
    Anonym (Såja.) skrev 2017-08-15 05:13:55 följande:

Ja det har blivet ett par genom åren, o det kan jag tacka mitt gamla yrke för..

Anna Lena Brundin.

Izabella scuropco.

Anki bagger.

Susanne holmström.

Erika.

Mi ridell.

Där är ett par st till men det här får räcka för nu.

Detta mellan åren 1987-1993.

Har du några detaljer om någon av dem? Gillade de något extra?
  • Anonym (Spännande)
    Anonym (HerrMan) skrev 2017-08-15 09:15:33 följande:

Ulrika Eriksson

Hur var det då? Var hon kul i sängen?
  • Anonym (Hur gick det till?)
    Kalle91 skrev 2014-06-19 16:05:33 följande:

Molly Sandén.Glad Träffade henne på Öland när hon var där med några kompisar för några år sedan.

Var det du eller hon som tog kontakt? Är det en skön tjej att snacka med
Svar på tråden Har du haft sex med en kändis?