• fiasvitahörna

Ensamstående mamma med bebis

Hej! Jag är ensamstående med en liten kille på 3,5 månad. Finns det fler ensamma föräldrar? Ibland hade det varit skönt att ha någon att dela sina tankar med. Hör gärna av er!

• Svar på tråden Ensamstående mamma med bebis
  • fiasvitahörna

Har du varit ensam från början eller separerade ni när han var född? Träffar han sin pappa eller hur ser umgänget ut?

• Sandylol

Vi separerade när lillen va 5 månader, så inte varit själv så länge (men när vi bodde tillsammans va det som att va själv, fick ingen hjälp alls). Ni då? Har du varit själv hela tiden? Han träffar sin pappa ungefär en gång i veckan nu, men jag är alltid med - så känns så himla jobbigt.. Men det funkar iallafall och äntligen har pappan insett vilken diamant till son han har. För din lille kille då? Finns pappan med i bilden öht?

• LuViGli

Jag är ensamstående med två barn. Har en dotter på 3,5 år och en bebis på 1,5 vecka... Jobbigt värre..

• Saarraa

Jag är ensamstående på heltid och har varit ända sen jag blev gravid, och nu är min son 5 år :) Pappan har aldrig funnits med i bilden.

Ensamstående mamma - dolphin.blogg.se
  • moiii

Jag är också ensam med en dotter på 3 månader .. Varit själv sedan jag blev gravid ..

• fiasvitahörna

Lägg gärna till mig på Facebook så kan vi prata där :) är inte inne här så ofta. Josefine Fia mårtensson

• Linkva

Jag är också ensam med min lilla dam :) Hon är snart 8 månader och pappan har inte funnits med i bilden alls.

Håller med om att det skulle vara skönt att kunna prata med någon i samma sits. Alla vänner som har barn är sambos/ gift.... 

• niicole

samma här, är ensam med min 9 mån gamla kille, pappan försvann helt ur bilden veckan innan han föddes. nån ensamstående som bor i/nära malmö?:)

• ensammamammam

Hejsan
    Jag är ensam med min son på 5 månader. Vi har varit ensamma sedan jag fick veta att jag var gravid. Även jag vill få kontakt med andra ensamstående föräldrar.    

Svar på tråden Ensamstående mamma med bebis