Inlägg från: ArgaKillen2 |Visa alla inlägg
  • ArgaKillen2

HANGAROUND

Baby skrev 2013-04-30 18:58:34 följande:
    Jahapp, nu ropar sambon att maten är färdig...
    Heeeejdå.

Hejdå!

Tydligen hade du ett problem med mitt ärliga erkännande om hur du är som person (D.I.H). Med det sagt, så är du en fegis som inte ens tar dig an att konfrontera sanningen utan istället väljer den bekväma vägen och få bort oliktänkande varelser genom att skvallra till kappvändarna!

Tro mig, du kommer ingen vart den vägen, så istället för att jag ska anmäla dig som förespråkare för pedofili (på riktigt) så väljer jag istället att konfrontera dig och frågar omsorgsfullt vad fan problemet är?  
    ArgaKillen blir spärrad av sketna idioter som dig!
  • ArgaKillen2
    MrsPenn skrev 2013-05-01 03:29:51 följande:
    Jag börjar undra om DU är en fejk-kille lol. Plötsligt tror jag att 50% av alla FL-killar är

Har predis diskat o fixat klart efter våra valorgsgöster. Tröööööööttt men vöäldigt glad. OCh lite full.
    Skål

Jag är vad du vill att jag ska vara! Nöjd nu?
  • ArgaKillen2

Är trött på skitsnack, går ut på stan istället... Inser att det är där allting föds. Går hem, inser att det är där allt får fäste. Vad göra?

Jag är inte arg, jag är förbannad!
  • ArgaKillen2

Det är för varmt för att sitta och titta på målarfärg torka, går ner i källaren och  kollar om husspindeln har växt till sig något sen igår istället...

• ArgaKillen2

The angrier you are, the easier it gets to stand up against bitches!

• ArgaKillen2

Idag ska jag fortsätta måla, ser att det är demonstrationsdag också så jag tänkte demonstrera mina nya penslar för familjen

Idag ska jag fortsätta mata husspindeln nere i källaren, ser att vissa demonstrativt har mosat spindelns tidigare generationer emot väggen, så jag tänkte demonstrera hur man, med en pensel, målar över det som tidigare varit...

• ArgaKillen2

I wish I could fly lika a stoner on his way down! That way is the only "straight" way!

• ArgaKillen2

Igår var jag lite wild and crazy på väg hem från jobbet. Ställde mig och diggade till munspelsmannens ljuvliga toner här på Drottninggatan.

• ArgaKillen2
    Pebbles skrev 2013-05-01 12:02:47 följande:
    Är han tillbaka i Sverige nu?

Ja men underbart är kort! Nästa vecka är det Tyskland som står på tur, därefter Schweiz och sedan USA.
Svar på tråden HANGAROUND