Inlägg från: Gotlänning |Visa alla inlägg
  • Gotlänning

HANGAROUND

Psssst, ett tips... SPAWN, best comic ever. Cool

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    mycketsaft skrev 2013-06-13 19:57:12 följande:
    Hade precis tänkt fråga om du inte vill ha en hög med spawn från typ 96-99 eller när det nu var Drömmer
    Vi rensar ut lite sånt som inte ryms, vi har även en till serie som sambon tänkte slänga, minns inte vad det var.. Det är i så fint skick så jag tycker inte att det bara ska kastas. Frågade på fb om ingen ville ha men fick inget svar. Ska eventuellt gå till en butik som köper och säljer begade serier..

Walking dead har jag bara första numret av, sen hade jag för lite pengar :(
    Mein gott, ingen nappade?

Missade några nummer i början men har därefter alla numren... att ingen nappade är en gåta då serien är äckligt bra.

Skulle det vara så att ingen vill köpa de numren till rätt pris och erat alternativ  är att kasta dem så kan jag tänka mig att köpa dem till symboliskt pris +whatever frakt det blir.

Skicka PM om ingen nappar. 
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Trailer trash TT skrev 2013-06-13 20:10:25 följande:
    Jag är nog nördarnas nörd
    F*ck you!

Jag nördar ut dig alla dagar i veckan... 
  • Gotlänning

Pondus är bäst, alla kategorier... WM och Lindström är ok de med.

• Gotlänning
    AngieT skrev 2013-06-13 20:39:56 följande:
    På KATTEN??
    Undrade själv men då jag inte är kattägare själv så lät jag den slide.
  • Gotlänning
    mycketsaft skrev 2013-06-13 20:44:39 följande:

Håller med fullständigt! Läste mycket Pondus ett tag när jag var sjuk länge. (sambon har en rejäl hög) och wulfmorgenthaler har jag både kalendrar och serier med. Men wumo och the walking dead är det enda jag rår om själv. Allt annat är sambons. Och av hans har jag bara läst Pondus och MAD. Lindström är underbar!
    Pondus var klockren när den var utflippad på ett pyton sätt, "overkligt" tecknad men kors i jissenamn så rolig... sen/nu är den mer tecknarens reflektion över hur det är att bli trettio... klockren observation iofs som man kände igen sig i.

Lindström kan vara så underbart vulgär men ha en så bra poäng så allt är förlåtet, WM är en modern Larsson. 
  • Gotlänning
    Orcha skrev 2013-06-13 20:59:19 följande:
    Jag känner mig helt plötsligt jäkligt onördig.
    Cool
    Lifting egos since -76.

You are welcome... 
  • Gotlänning
    mycketsaft skrev 2013-06-13 21:01:18 följande:
    Var tvungen att scanna in och visa en av mina favoriter

Sedär, från den gamla tiden när Jocke knullade ALLT som hade en puls, idag är det mer analyser från hans trut hur livet ser ut som allmän sopa, inte lika roligt.

Aaaanyway, skitbra serie, har du läst Rikshospitalet? Förbannat rolig den med.
  • Gotlänning
    Orcha skrev 2013-06-13 21:04:46 följande:
    Ah, du är en "yngling"?
    Det ska börjas i tid
    Yep, Jag är i språnget!!! Glad
  • Gotlänning
    Trailer trash TT skrev 2013-06-13 21:09:36 följande:
    Jag är även insnöad på zombies och vampyrer men inte sånt där twiglight skit
    Vampyrnörd själv, samlar på Vampyrfilmer lite halvarsligt...

Här har du ett tips på en skön Vampyrrulle.

">

Svar på tråden HANGAROUND