Inlägg från: Ojsan |Visa alla inlägg
  • Ojsan

HANGAROUND

Tittar in lite då och då. Har ej längre tillgång till att hänga vid datorn eftersom sonen ska vara med och trycka på knapparna. Det är lite trögare med mobilen. Men har folk droppat av? Känns lite ödsligt.. tur att orcha och tt håller igång :)

• Ojsan
    Trailer trash TT skrev 2013-08-22 21:11:04 följande:
    Nu har maken bestämt att jag ska sova.god nayy då

Nattinatti :)
  • Ojsan

Skolar in sonen på dagis och vi har nu lämnat honom där.. undrar vem som sliter mest ont, han eller jag. HUva va ångest laddat :P

• Ojsan
    Theman skrev 2013-09-01 02:21:51 följande:
    Var på krogen, stureplan, låtsades vara märkvärdig men inte nog tydligen. Blev iväg-skjutsad ifrån bordet för att det var "reserverat". Efter en dryg timme hade reservatorerna inte behaga attt dyka upp, trots erbjudande om att lämna när tillfälle gavs, mitt tålamod rök. Glasen på det bordet blev slängda ut på gatan.

Vakten:  -Va fan håller du på med!?

Jag: -  Jag gör samhället en tjänsts

Ja man måste ju få riva ifrån!
  • Ojsan

Höst i luften, sonen inskolad på dagis, jag börjar studera imorron och jobba på onsdag. Känns som mitt liv får en tvärvändning. Har aldrig haft så blandade känslor förr. Men skönt med lite kyla, rusk och mörker. Passar utmärkt :)

• Ojsan
    Kajanallan skrev 2013-09-08 16:05:52 följande:
    Krämig touchdown, check!

Fräsht
  • Ojsan
    Trailer trash TT skrev 2013-09-08 19:04:19 följande:
    Målat färdigt. Nu börjar det bli fint överallt. Headbangat en stund men slog skallen i bokhyllan och även ätit kexchoklad. Nu blir det vegoschnitzel och cous cous och nån hemgjord yougurtsås

det var iallafall fräsht på riktigt :)
Svar på tråden HANGAROUND