Inlägg från: Roxanan |Visa alla inlägg
  • Roxanan

HANGAROUND

La Chica skrev 2014-02-09 18:21:21 följande:
    Matkoma...
    Size doesn't define your beauty.

Skoja inte! Lite ångest också för att jag beställd en soffa till en lägenhet som jag kanske ska köpa men inte har hunnit se. Bara fått den beskriven. Men det blir nog bra..
    Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan
    La Chica skrev 2014-02-09 18:21:21 följande:
    Matkoma...
    Size doesn't define your beauty.

Skoja inte! Lite ångest också för att jag beställd en soffa till en lägenhet som jag kanske ska köpa men inte har hunnit se. Bara fått den beskriven. Men det blir nog bra
    Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan

Tandläkarbesök imorgon och en spruta är nödvändigt. Skjut mig är känslan typ...

Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 21:03:59 följande:
    Mmmm jag tog en spruta idag. Förstår känslan. Funkar det inte för dig att bara typ, göra som när man knullar någon tråkig men är för artig för att säga det, titta upp i taket så länge och tänka på ditt happy place?
    Anything you say, can and will be held against you.

Sprutor i kroppen är ingen fara men i munnen är bland det värsta jag vet. Det är tyvärr inte ens nära att räcka. Är typ djupt traumatiserad av en minst sagt omild tandläkare jag hade en gång i tonåren, fy fan. Han fick så småningom sparken btw. Har perfekta tänder som är oklanderligt skötta enligt tandläkaren men har en visdomstand som måste dras.
    Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan

Feltryck01@ Sprutor i kroppen är ingen fara men i munnen är bland det värsta jag vet. Det är tyvärr inte ens nära att räcka. Är typ djupt traumatiserad av en minst sagt omild tandläkare jag hade en gång i tonåren, fy fan. Han fick så småningom sparken btw. Har perfekta tänder som är oklanderligt skötta enligt tandläkaren men har en visdomstand som måste dras.

Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan
    Ronga skrev 2014-02-10 21:44:20 följande:
    Hela processen tar max 3 sekunder, du klarar dig 
    Only fear of death is coming back reincarnated

3 lååånga sekunder som föregås av ångest. Efteråt tänker jag belöna mig själv med något fint.
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 21:45:56 följande:

Han verkar vara väldigt förstående men sprutan måste ändå tas...
    Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan

Konstig citering. Ronga@ 3 lååånga sekunder som föregås av ångest. Efteråt tänker jag belöna mig själv med något fint. Feltryck01@ Han verkar vara väldigt förstående men sprutan måste ändå tas...

Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan

Ronga@ Det har dem inte tyvärr. Feltryck01@ Jag tänkte mer på pärlörhängen eller så, men det ena behöver inte utesluta det andra som det fint heter!

Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 22:39:47 följande:
    Känns det lite najsare att sitta nu? Testa utan dynan vetja 
    Roxanan skrev 2014-02-10 22:36:22 följande:
    Ronga@ Det har dem inte tyvärr. Feltryck01@ Jag tänkte mer på pärlörhängen eller så, men det ena behöver inte utesluta det andra som det fint heter!
    Hahaha varför inte?! Sprutor is a bitch, ju mer belöning desto bättre!

Att muta barn är en välbeprövad metod så att.. Jag funderar på att ta reda på hans civilstatus och kanske bjuda ut honom. Han är attraktiv och nästan gift med jobbet, precis min typ. Hoppas han tar lätt på etik liksom.
    Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 00:15:36 följande:
    Någon som är uppe eller? Kan inte sova innan den här förbaskade ångesten gått över. Tuff dag på jobbet imorgon..

Ja. Ledigheten innan jag börjar på nytt jobb är inte bra för dygnsrytmen märker jag. Vad väntar imorgon?
    Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 00:29:48 följande:
    Jobb med för lite sömn bara, tur att det är kort pass! Kul med nytt jobb, när börjar du? Är jättesugen på att byta jag med faktiskt 

Ah, min expertis! /anonym jobbmissbrukare. Kaffe och fullt fokus på att effektivisera allt man gör till minsta möjliga ansträngning så klarar man det galant. Det ska bli skönt, mindre arbetstid och mer fritid. Tillträder inte förrän den 1/3 och fram tills dess tar jag det bara manana.
    Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan

Men varför blir det felciterat hela tiden...

Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 00:39:52 följande:
    Fasen vad gött det låter. Bättre betalt också? Då blir det ju verkligen jackpot! Jag brukar jobba väldigt långsamt när jag är trött. Tiden går liksom lite snabbare då, på något sätt. Eller tänker jag fel nu? Äsch, jag jobbar alltid långsamt.. Sitter du på telefonen och citerar? Då blir det lätt fel.
    Orcha skrev 2014-02-11 00:35:03 följande:
    Nämen? Hur mås det?
    Är ensammen hemma och ska vara det tills fredag, antar att den insikten precis slog i skallen på mig. Blev liiite bättre av att prata med sambon. Men inte mycket. Tycker inte om att vara ensam bara!

Sämre lön och lägre bonus men bra med svenska mått. Men det är det värt, jag har lovat mig själv att jobba mindre i tre år och inte förändrat något. Dessutom bröt jag upp min förlovning i höstas och då kände jag att min tid där var över. Jobba långsamt går bara inte för min de, blir du inte tokstressad!? Skriver från surfplatta. All styckeindelning försvinner dessutom, så man kan inte skriva en lång text snyggt.
    Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan

Tandläkarbesöket gick långt över förväntan, det värsta var att jag spände mig så innan. Det gjorde knappt ont måste jag säga. Nu ska jag köpa pärlörhängen och på fredag har jag en dejt med min tandläkare!

Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan

Ronga@ Män är lite som kläder. Outletkläder lyckas aldrig ge samma känsla som att köpa förstasortering! Feltryck@ Höll på att dö innan bara men annars var allt bra. Och tandvårdsförmåner liksom, undra om man kan få undersökning och avsluta med happy ending. :D

Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan

Feltryck@ Jag blir för slö efter, måste orka gapa stort. Det skulle ju vara om man värmde upp munnen med att ja... Häckhäxan@ Äsch! Att vara pryd är överskattat. Så länge man konserverar sin perversa sida och tar fram den i lämpliga situationer.

Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan

Ni vet hur man ibland önskar att man hade en pausknapp på livet? Nu är en sådan tid. Jag önskar att jag hade sådär äckligt mycket jobb att sysselsätta mig med. Så man inte ens orkar tänka.

Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan
    LadyInRed skrev 2014-02-21 02:37:28 följande:
    Du menar, önskar hade sådär äckligt mycket pengar som räcker åt att sysselsätta sig med. Man ska aldrig nedvärdera dem som arbetar mer än vad det är värt.
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött

Nej. Jag vill grotta ner mig i jobb, pausa alla känslor och bara bry sig om att prestera. Och hoppas att allt bara är en mardröm när man börjar känna igen. Inga pengar i världen räcker nu.
    Göteborgare i hjärtat
  • Roxanan

Idag blev allt pappersarbete klart och signerat på lägenheten. Äntligen! Kan flytta in redan om en månad vilket är guld värt. Nu ska jag bara hitta tid till att renovera också, lättare sagt än gjort.

Göteborgare i hjärtat
Svar på tråden HANGAROUND