HANGAROUND
Skoja inte! Lite ångest också för att jag beställd en soffa till en lägenhet som jag kanske ska köpa men inte har hunnit se. Bara fått den beskriven. Men det blir nog bra..
Tandläkarbesök imorgon och en spruta är nödvändigt. Skjut mig är känslan typ...
Feltryck01@ Sprutor i kroppen är ingen fara men i munnen är bland det värsta jag vet. Det är tyvärr inte ens nära att räcka. Är typ djupt traumatiserad av en minst sagt omild tandläkare jag hade en gång i tonåren, fy fan. Han fick så småningom sparken btw. Har perfekta tänder som är oklanderligt skötta enligt tandläkaren men har en visdomstand som måste dras.
Konstig citering. Ronga@ 3 lååånga sekunder som föregås av ångest. Efteråt tänker jag belöna mig själv med något fint. Feltryck01@ Han verkar vara väldigt förstående men sprutan måste ändå tas...
Ronga@ Det har dem inte tyvärr. Feltryck01@ Jag tänkte mer på pärlörhängen eller så, men det ena behöver inte utesluta det andra som det fint heter!
Men varför blir det felciterat hela tiden...
Tandläkarbesöket gick långt över förväntan, det värsta var att jag spände mig så innan. Det gjorde knappt ont måste jag säga. Nu ska jag köpa pärlörhängen och på fredag har jag en dejt med min tandläkare!
Ronga@ Män är lite som kläder. Outletkläder lyckas aldrig ge samma känsla som att köpa förstasortering! Feltryck@ Höll på att dö innan bara men annars var allt bra. Och tandvårdsförmåner liksom, undra om man kan få undersökning och avsluta med happy ending. :D
Feltryck@ Jag blir för slö efter, måste orka gapa stort. Det skulle ju vara om man värmde upp munnen med att ja... Häckhäxan@ Äsch! Att vara pryd är överskattat. Så länge man konserverar sin perversa sida och tar fram den i lämpliga situationer. ![]()
Ni vet hur man ibland önskar att man hade en pausknapp på livet? Nu är en sådan tid. Jag önskar att jag hade sådär äckligt mycket jobb att sysselsätta mig med. Så man inte ens orkar tänka.
Idag blev allt pappersarbete klart och signerat på lägenheten. Äntligen! Kan flytta in redan om en månad vilket är guld värt. Nu ska jag bara hitta tid till att renovera också, lättare sagt än gjort.