Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2014-02-04 14:31:10 följande:
    skickar en länk till wandas exotic swingers eller vad det hette
    Hahah
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie
    Trailer trash TT skrev 2014-02-04 14:35:15 följande:
    Vad ska man nu hitta på då
    Ptja.. Jag vet inte vad jag ska göra heller. Planera svärmödrarnas demise kanske?
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie
    Trailer trash TT skrev 2014-02-04 16:04:56 följande:
    dont talk about the svärbitchar
    Min driver mig till vansinne. Har jag tur så blir hon inte så gammalSkrikandes Hemskt egentligen, men häxan måste bort.
  • Petite Chérie
    Trailer trash TT skrev 2014-02-04 16:18:16 följande:
    Min svärmor och din svärmor låter som samma personSkrikandes
    Hur gammal är din? Min är typ 65 eller nåt. Jag fruktar att jag har 25 år kvar med henneGråter
  • Petite Chérie
    Trailer trash TT skrev 2014-02-04 16:30:57 följande:
    Min är 64 Gråter

Åh, det här är för jävligt.

Ett annat alternativ för mig skulle ju vara att hitta någon karl som klarar av att vara med henne. Då låter hon nog oss vara mer.

• Petite Chérie
    Trailer trash TT skrev 2014-02-04 20:17:17 följande:

Är hon också singel? Fan det måste vara samma
    Haha, är din man enda barnet också?
  • Petite Chérie
    Trailer trash TT skrev 2014-02-04 21:13:08 följande:

Min make är hennes enda barn. Makens pappa har 2 barn sen innan henne sen har han 1 barn med sin senaste också
    Nästan då. Sambons pappa har två barn efter han var med henne. Tror du inte hon skulle vara mindre jobbig om hon hade en egen karl?
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-09 11:22:13 följande:
    Godmorgon till ännu en söndag. Ett tips i all vänlighet.
    Får ni någonsin rakhyvlar av någon, lägg dem inte i väskan tillsammans med vardagsgrejerna! Och om du ändå gör det, kom ihåg att plocka ur dem så fort du kommer hem. Och om du inte gör det, se till att göra det innan du går någonstans med väskan. Om du inte gör det, ha inte tuggummin i samma väska. Har du det ÄNDÅ så se förfan till att du har plåster i väskan så du slipper betala 40 spänn för något du egenligen har hemma på vägen till jobbet..
    Förvånad Jag har gjort samma sak..
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 20:08:08 följande:
    It sucks, right??

Är det okej att onanera med ett ganska öppet sår i fingret? Känns inte okej med plåster..
    Har du inga väldigt små kondomer?
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 20:46:39 följande:
    Eh... Nae.. Funkar gladpack tror du?

Ja jag skulle faktiskt tro att det är bäst så! Jag kanske skulle kunna be henne om plåster som kompensation. Men känner jag henne rätt skulle jag få tre paket plåster då. Obestämd Nja, så mycket skadar jag mig inte.. Bara då och då på söndagar när jag är ledsen för att det snart är måndag

Märkligt... Jag får aldrig den frågan? Undrar vad det beror på, jag vill ju också ha uppmärksamhet, jag tänder ju på det buhu!!! Rynkar på näsan
    Det tror jag absolut! Annars kan du ju säga åt killen att få dig att komma. Det hade jag gjort
Svar på tråden HANGAROUND