Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

HANGAROUND

Feltryck01 skrev 2014-02-10 20:58:09 följande:
    Han är ju borta!! Gråter Gräsänka fram tills fredag... Därav så mycket tid här... Har inte så mycket annat att göra liksom Ensamheten drives me crazy!
    Du skulle ha laddat ner flappy bird innan de tog bort det. Jag spelade i över en timme igår och det kändes som 5 minuter.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 20:57:28 följande:
    Can I just say.. Jag tycker inte det är fint (ändrade mig från betydligt fulare ordval) när tjejer smetar på mascara i mängder och klumpar ihop alla deras ögonfransar till typ. Fem klumpar som är ojämna. Och så brukar de ofta vara typ vågiga också. EH..

Tror ni de vet om att det finns kammar? Eller att man inte behöver liksom. Trycka in hela borsten i ögat?

Jag vet vad du menar. Så jävla fult.

Jag har haft tur. Jag behöver inte sminka mig Har kolsvarta, tjocka, långa ögonfransar iallafall och ser solbränd ut även fast jag är solskygg.

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-10 21:11:21 följande:
    Jag får ju allt av dig, gullefnutt! {#emotions_dlg.flower} Men vad blir kvar till dig? Förvånad

Har de tagit bort det? Why? Ser flera pers på min fb som spelar och spelar.. Fattade aldrig vad det gick ut på..

Jag "behöver" typ sminka mig. Fast jag gör det bara när jag ska jobba, gå ut eller verkligen känner för't (inte ofta). Mina ögon pallar inte mer och jag är faktiskt snygg ändå
    Har tur med en sambo som dessutom uppmanar mig att sluta sminka mig på heltid...

Han fick tydligen en massa hot och skit Obestämd Typ; jag kan inte spela spelet du skapat, du borde dö! Eh?

Det är skitsvårt, men kul.

Bra att han inte är som vissa män som inte tål att se på sin tjej om de inte är sminkade

• Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-12 23:11:12 följande:
    Ja varför kan de inte göra svarta lådan-hårddiskar för?? Jag lyckades ändå rädda mina grejer och tamefan, lådan höll upp resten av dagen trots allt. Lite uppdateringar och sen klart, men nu ska lådan in i klädkammaren och bara sambons monster ska användas. Det blir gött, för då är den hans grej att fixa ifall något händer...
    Ahem!
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-12 23:13:38 följande:
    Halstablett, kanske?
    Eller ett svar på mitt mejl, kanske?
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-12 23:14:28 följande:
    I know darling, men måste sova nuuu :) imorgon bitti, ok? Love
    Om det inte kommer så lägger jag ut vår sexfilm vi spelade in i somras{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2014-02-13 00:23:14 följande:
    Nä jag måste berätta om en sak till innan jag somnar en gång för alla. Bäddade nytt i sängen och slår till lampan som varit död länge och den flackar till. "Oh", tänker jag, "den funkar!"
    Skruvar skruvar lite och så POFF så åker lampan ur, det luktar lite bränt och jag skriker till och tappar glödlampan i sängen. Ser då att jag råkat skruva glödlampsjäveln ur sockeln och bara glaset hamnade i handen.. Blev livrädd. skruvade ner hela lampjäveln och tog in brandsläckaren i sovrummet.

Fattar inte hur sambon vågar lämna mig ensam hemma...
    Du är ju nästan värre än mig som tänder eld på julgranar och mat i köket.. Men bara nästan
  • Petite Chérie

En jävla räv väckte mig nyss och nu kan jag inte somna omSkrikandes Om ett par timmar börjar grannen med sitt jävla byggande igen. Fan vad jag älskar livet just nu. Skjut mig.

• Petite Chérie
    Orcha skrev 2014-02-13 10:22:48 följande:
    Haha, kom att tänka på denna härna;

" rel="nofollow" target="_blank">

Kyss
    Kollar sen Fan vad slut jag blir av det här. Samma granne som bygger från 7 snåret är samma granne vars skitidiotungar har WT-fester till 2-3 på morgonen ibland. Nästa gång de har fest så ringer jag polisen. Jag är så jävla trött på dem.
  • Petite Chérie
    Ronga skrev 2014-02-13 13:17:52 följande:
    hahhaha ! 

Jag vet hur det där känns. KIDS!!Demon{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag hoppas polisen hittar knark också, så ungjävlarna åker in. Så måste föräldrarna sälja huset för att betala en bra advokat. Åh, kan jag inte bara få det här? Jag kan dö lycklig sen.
Svar på tråden HANGAROUND