Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2013-05-21 15:24:58 följande:
    Ska visst bli lasagne idag
    det åt vi med. Vi har typ mer sås än plattor och köttfärs.
  • mycketsaft

Good mörning.
    Jag och sambon är oense om sonens frisyr (som vanligt). Jag tycker att han är söt i "långt" hår medans sambon och hans morsa tjatar om att han måste klippas.  

• mycketsaft
    Kicki85 skrev 2013-05-22 11:26:46 följande:
    Klipp sambons morsa istället Skrattande

haha, hon har superkort hår redan. Jag har sagt åt sambon att han får fixa klippning om det nu är så viktigt för det är han som är föräldraledig nu, alltså är det hans uppgift. Då vet jag att det inte kommer att bli av
  • mycketsaft
    Doofie skrev 2013-05-22 13:05:22 följande:

Klipp mitt hår, jag vill gärna ha en söt frisyr
    Jag kan inte klippa hår tyvärr :/ Men det kanske skulle bli häftigt ändå :D Så länge jag inte råkar göra en pottfrilla..
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-05-22 15:33:03 följande:
    Min ena son har hår till axlarna

Sonen har haft det tidigare. Många trodde att han var en tjej.
  • mycketsaft

Jag tycker det är fint när det sticker ut under kepsen på sommaren, sambon gnäller att det blir för varmt och svettigt för honom.

• mycketsaft

Fick mitt sommarschema idag, det såg jättebra ut, ända tills jag upptäckte att jag jobbar både stadsfesten OCH trästocksfestivalen Skrikandes Och jag är en sån där som inte är särskilt peppad på att tälta så att åka på någon fetival där jag inte kan ta mig hem till fots blir inget av.. 

• mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-05-22 15:47:24 följande:
    Sonen har även nån slags dragning till hello kitty

hihi, va sött ;)  Min grabb har riktigt tjockt hår och hade det inte gjort ont så hade jag låtit någom göra dreads på honom, tror att han skulle passa jättebra i det. 
  • mycketsaft
    Doofie skrev 2013-05-22 17:20:37 följande:
    Jag är trött på pottfrilla (min mamma kunde inte heller klippa så bra...)

Hahahaha, oh nooo!
  • mycketsaft
    Doofie skrev 2013-05-22 17:39:12 följande:
    Oh yees :( jag och min bror såg väldigt lika ut på den tiden... Många trodde jag var han och han var jag, det var en mardröm
    Åh, stackars er! Tur att du får välja själv nu.. Hade en lärare med pottfrilla, vi trodde att det var en man tills vi fick henne själva och fick veta vad hon hette..
Svar på tråden HANGAROUND