Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

HANGAROUND

mycketsaft skrev 2013-05-17 20:43:21 följande:

Förra katten gick inte alls ha i koppel, vet inte hur det går med den här egentligen för hon ville bara gosa med matte. Fick ut henne ur tröjan en gång men då stod hon bara stilla och sen kröp hon upp i famnen igen.
    Min katt skulle se en katt och försöka fly. Skulle sluta med att jag råkade strypa henne eller nåt
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Feltryck01

Men snuttarna!! Ja ragdolls är ju kända för att vara jäkligt naiva djur, min är ju dessutom knäpp och helt eldig.. Suck..

• Feltryck01
    MrsPenn skrev 2013-05-20 13:22:22 följande:
    Sommar? Var bor du? Här regnar det bara och är 14 grader
    Du skulle vara hemma Pennis, vi har underbart väder!!
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Feltryck01

Jag bor i samma fina kommun söder om söder som jag växte upp i flyttar aldrig härifrån!

Problemet med s-tälje är att det skulle vara ett jäkla krux att ta mig dit, så jag undviker det. Pendeltåg är inte min grej

• Feltryck01

Ibland är det så himla roligt att träffa folk ur sitt förflutna, särskilt de man har haft en del och göra med

Har en släkting som jobbar med pendeltåg.. Ska jag framföra dina synpunkter?

• Feltryck01

Okej.. *skriver ner*

Ska säga till dem att anställa fler snyggingar som åker pendeltåg, de får gärna ha stora blad som de fläktar resenärerna med. Bra?

• Feltryck01

Kickan!!! Va stolt jag blir, första dagen är tuff, men efter några dagar blir det bättre!

• Feltryck01

Insåg när det nääästan var försent att jag ställt väckarklockan en timme försent, men sminkade mig, klädde på mig, slängde håret i en tofs på tio minuter och är fucking påväg, wooop!!

Svar på tråden HANGAROUND