• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-25 12:02:51 följande:
    Ni vet känslan när man nyser och äter nudlar och en nudel kommer ut ur näsan
    För helvete, Trailer, det är sånt där som gör att jag sprutar ner skärmen.....med kaffe. Ja. Om jag precis stjälpt i mig en klunk, kaffe då, men inte hunnit svälja.

Fan......Trailer !!!

Sluta vara sådär......underbar. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT
    fortsätt paddla skrev 2013-04-25 12:18:34 följande:
    Känner igen den, känslan alltså.
    Ta inte mera sovmorgon..du ingår i min rutin nu.
    I morrn är jag uppe vid 5 igen
    Manyok
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-04-25 12:41:21 följande:
    För helvete, Trailer, det är sånt där som gör att jag sprutar ner skärmen.....med kaffe. Ja. Om jag precis stjälpt i mig en klunk, kaffe då, men inte hunnit svälja.

Fan......Trailer !!!

Sluta vara sådär......underbar. 
    SorryHjärta
    Manyok
  • Feltryck01
    AngieT skrev 2013-04-25 10:38:51 följande:
    Inget förvånande med det egentligen. Några kom ju in och sket ut diarré över hela jävla stället.
    Jah den är borta, och forumvärden skrev i den allra sist och sa att om det kommer tillbaka några copycats kan vi inboxa henne direkt eller fortsätta anmäla för sånt är inte okej. Woop ^^
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Petite Chérie

I know, jag har inboxat med henne. Hon ser allvarligt på detta. Thank god for that. Eller thank forumvärd for thatSolig

God has given you one face, and you make yourself another.
  • Anton Chigurh
    AngieT skrev 2013-04-25 13:28:03 följande:
    I know, jag har inboxat med henne. Hon ser allvarligt på detta. Thank god for that. Eller thank forumvärd for thatSolig
    Charlotte är toppen, en underbar kvinna. Undrar om hon nyser ut nudlar genom näsan !!!

Hon är för jävla go iaf. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Petite Chérie
    Anton Chigurh skrev 2013-04-25 13:33:36 följande:
    Charlotte är toppen, en underbar kvinna. Undrar om hon nyser ut nudlar genom näsan !!!

Hon är för jävla go iaf. 
    HahaSolig Ja, hon är supergullig.
    God has given you one face, and you make yourself another.