Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

Uhuhu, prata med mig Gråter 

• mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-24 22:37:50 följande:
    Ellu kattlady!! varför är du så sällan här numera? I miss you!!! Känner mig så ensam som crazy cat lady
    Åh, hej! Nu blev jag glad igen :D
    Jag jobbar ju jämt nu för tiden.. Men ikväll och imorgon är jag ledig.   
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-05-24 23:18:59 följande:
    Fan va gulliga, Saftis, men vad annat å vänta med en sådan moder......
    Hihi, tack sötAnton :) Sen var ju grabben supercool med mammas tröja och huvan utanpå kepsen.. Han gick omkring och gjorde "häftiga" hiphoparrörelser :p
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-24 23:24:26 följande:
    Samma här visserligen! Maj är busy busy! Och nu jobbar jag tre helger i rad dessutom, håhååjajaa..

Förstår att man chillar lite dock. Har börjat känna av symptom som får mig att misstänka att jag är allergisk mot idioti, men känner mig bättre efter att jag varit ifrån FL ett tag Flört

Har ni varit ute och käkat idag?  
    Ja man blir ofta på dåligt humör av att vara på fl tyvärr..
    Jepp, vi skulle på O'learys för att sitta på taket, uteserveringen för där är det sol länge men det var fullt. Så fick vi leta någon uteservering som hade plats, men det gick ganska fort ändå :) Sen var det grillbuffé där dessutom. 
  • mycketsaft

Såg den här skylten för någon dag sedan... Död

• mycketsaft
    MrsPenn skrev 2013-05-28 22:50:07 följande:
    Jag fattar inte.

Det är någon frisör som har fiskar som käkar upp död hud från fötterna, vet inte vad det kallas.. nån behandling i alla fall och de marknadsför sig med den där skylten. Just att själar är föda för fiskar lät lite.. eh.. obehagligt eller vad man ska säga..
  • mycketsaft

Åååh, skämmes på mig. Det står ju faktiskt SOLES och inte soules are food for the fish! Märkte det inte förräns nu.. Då var det ju inget fel..

• mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-05-28 22:55:41 följande:
    Fisk finns i många varianter :

Så det är därför vissa luktar fisk från underlivet!!
Svar på tråden HANGAROUND