• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-26 05:34:52 följande:
    I don't want to sound racist, but all stormtroopers look the same to me.
    Vem har sagt att livet skall vara enkelt......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT

Jag hatar när luggen är för lång och man får håret i ögonen..ska klippa när jag kommer till jobbet.har nagelsax i väskan

Manyok
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-04-26 07:20:03 följande:

Sitter på tåget och garvar. Jag är lättroad
    Snabbkurs;

">

Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Anton Chigurh
    Black & Decker......jag hade en sån i tidernas begynnelse. En skruvdragare, inte borrmaskin, det heter skruvdragare. När det gått 1 år och 3 dagar gick ett av stiften till batteriet sönder. Det var inprogrammerat.

Det följde med ett batteri. Tänk dig min frustration när batteriet tog slut och skulle laddas. Jag kunde såklart inte avvända möget samtidigt då. 

Aldrig mer Black & Decker. Aldrig någonsin. Idag har jag 7 (sju ) skruvdragare. Endast sk proffsmaskiner. Blå Bosch och Hitachi. En av dom kan jag dra 68 KiloNewton, ca 67 kilo, utan slag. Det är den "stora" Hitachin.

Å så har jag en jävla massa andra grejer. Jag är inte bara vapenfetischist.

Hur har det gått med luggen ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-04-26 07:44:13 följande:
    Black & Decker......jag hade en sån i tidernas begynnelse. En skruvdragare, inte borrmaskin, det heter skruvdragare. När det gått 1 år och 3 dagar gick ett av stiften till batteriet sönder. Det var inprogrammerat.

Det följde med ett batteri. Tänk dig min frustration när batteriet tog slut och skulle laddas. Jag kunde såklart inte avvända möget samtidigt då. 

Aldrig mer Black & Decker. Aldrig någonsin. Idag har jag 7 (sju ) skruvdragare. Endast sk proffsmaskiner. Blå Bosch och Hitachi. En av dom kan jag dra 68 KiloNewton, ca 67 kilo, utan slag. Det är den "stora" Hitachin.

Å så har jag en jävla massa andra grejer. Jag är inte bara vapenfetischist.

Hur har det gått med luggen ??? 

Luggen tar jag hand om när kag kommer fram.. borrmaskin skruvdragare same sama but different
    Manyok
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-04-26 07:50:55 följande:
    Jävla mobil
    Black & Decker?
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Trailer trash TT

Dricker en machiato och flirtar med min centralenhusband.jag har en sån..har även en hmhusband.en blue foxhusband and so on

Manyok