HANGAROUND
Flamingos och k-pistar! Coolaste kombon EVER!
Flamingos och k-pistar! Coolaste kombon EVER!
Just nu går det en kille framför med en t-shirt som det står "HENTAI" på. Är det okej för mig att skaffa en brazzers-tisha då? Eller massage creep? Eller public disgrace?...
En tanke... Estelle ska ju bli drottning i framtiden.. Tänk om hon hade fötts med typ downs. Vad hade hänt då? Skulle vi fått en drottnings med downs? Fett coolt!
Haha har du vunnit ett fl-kasse TT? Nääää meeeen fantaaaastiskt!
Och green day ställer in! Eller?.. Man kan ju drömma, vi stackare som inte ska åka iväg..
Hej. Jag vill inte jobbaaaaaaa.
Japp, heeeela helgen lång! Styjkekjaamaj tillbax, låter inte alltför hemskt med cola dock kan jag tycka!
Jg älskar vädret som det är nu! Varmt i solen, med frisk luft och lite gröna och gula löv. Fint :) synd bara att man är jätteförkyld.
Hej igen förresten
Hej Orchis
och hej på dig TT!! Nu har jag lunch och sitter och surar över Obama. Tycker han kan åka hem istället. Fast skulle inte banga om han skulle komma hit och ge mig ett jobb med schössta villkor.
Orcha, jamen visst, jag kan lätt fixa det. Hoppas bara jag inte får mina såna dära klumpdagar som jag har ibland och råkar bomba något viktigt land liksom. Som typ Hollywoodlandet.