Trailer trash TT skrev 2013-04-28 19:23:12 följande:
Kvällsbok
Sitter och funderar på olika saker. Människor vill ju gärna trycka ner varandra och sätta folk i olika fack.
Man ska inte göra vissa saker när man typ fyllt 30,man får inte ha vilken klädstil man vill utan man ska klä sig efter sin ålder. Musik är indelad i vuxenmusik och tonårsmusik så när man fyllt typ 22 och lyssnar på samma musik man gjorde när man var 14 då ska man skämmas. Jag känner kvinnor (inga vänner) men dom har börjat shoppa på Gudrun Sjöden (var tvungen att googla) and they are laughing at med pleace get real.Dom är typ 30.
Dom här människorna vill gärna trycka ner mig så fort jag möter dom - är det inte dags att bli vuxen snart,du har ju barn -du vet väl att du förstör din hörsel om du har så hög musik i öronen- men ska du verkligen gå på festival nu när du är mamma.
Hallå det är ju inte direkt så att jag knarkar,jag gillar musik
Eller klassikern -har du inte slutat att spela våldsspel,du är ju så passa gammal. Hallå jag är inte pensionär (även pensionärer får spela spel för mig)
OCH förvåningen när dom får höra att min STACKARS man får laga mat - eeeh men han gillar laga mat - men nångång borde han väl få mat på bordet när han slitit en hel dag på jobbet. Hallå jag gillar inte att laga mat och min familj skulle svälta ihjäl om jag skulle laga mat. Maken gillar sånt där,att vara pedant,laga mat,baka. Jag gör det inte big deal.
Jag gillar att göra andra saker brukar jag förklara och då kommer ju frågan vad då? - jaaa headbanga är kul brukar jag svara.
Nu är det ju inte så. Jga gillar att måla väggar,göra väggmålningar och sånt,jag gillar att rama in saker, sovrummet sköter jag om,gillar stora kuddar och mysig bäddning,gillar att tända ljus och ge min man massage.Jag gör det jag gillar och min man det han gillar.
Svärmor brukar ofta vara på mig om såna här saker som matlagning,hur jag ser ut mm. Jag gillar hur jag ser ut och trivs väldigt bra med mitt utseende och min kropp. Jag har tatueringar ja, jag har piercingar Ja, jag klär mig inte kvinnligt Nej. Men min man valde mig ändå för att jag ser ut som hans drömkvinna. Jag har ärr som jag inte gömmer och det är provocerande. Att vara lycklig är provocerande, att ens man är lycklig är provocerande. Att jag och min man kan tala om precis allt är provocerande. Att vi kan flörta med andra är provocerande.
Jag har två diagnoser som jag lärt mig leva med och det är också provocerande,alla vet ju hur människor med diagnoser är. Jag hanterar min vardag,jag har familj,jag har en man,vi har ett hem. Jag är ingen bullmamma,jag är en hittapå mamma,vi hittar på roliga saker.. Vi brukar bygga kojor i vardagsrummet som vi sen sover i på natten och det är också provocerande. Barn ska ha rutiner. Mina barn har rutiner,dom går och lägger sig klockan 19 men ibland så skiter vi i rutiner och gör nått crazy tillsammans,dom kanske är lite tröttare på morgonen men dom är glada.
Jag är så trött på att höra negativa saker om min familj.Ingen snackar skit om min familj. Om folk säger saker om mig so what,jag är van..
Vi är en högljudd familj med massa kärlek. Vad är det för fel med det.
Jag är konstig,lita crazy,hittar på massa konstiga saker ibland,skriver exakt det jag tänker,har inte direkt nått filter.
Thats me
Vet inte om jag ska posta detta men jag behövde få det ur mig
Finns massor av människor jag tycker otroligt mycket om och ni i denna tråden tillhör dom människorna
all kärlek till er