Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-13 14:52:38 följande:
    anmält nu för det är under arbete det hände.Jag dammsög och han klappade mig på rumpan och försökte få av mig kläderna

och jag ställer ju inte upp på sånt
    Hujedamej...

Tur att du är såpas ståndaktig, Trailer.
    Trailer trash TT skrev 2013-04-13 14:53:30 följande:
    nu försöker han tvinga mig att slänga sopor också och vill att jag plockar undan alla red bull burkar och tomma flaskor i källaren
    ....jag gissar att han till och med försöker få dig städa undan alla pizzakartongerna. Å då har han fanimej gått över gränsen. Bra att du anmälde där. Mycket bra..
    Trailer trash TT skrev 2013-04-13 14:53:47 följande:
    Lägger mig i soffan och strejkar
    Strejkar du med eller utan kläder ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-13 15:07:54 följande:
    I always drop the soap but nobody ever puts anything in my butt:(
    Det funkar inte om du är ensam i badrummet.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-04-13 16:07:17 följande:

Tattueringar.
    Kære Anton, undskyld mig.Foten i munnen
    Tak, jag tilgiver dig, OrchisDenne gang !!!
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-13 20:18:38 följande:
    I sommar åker jag till USA och jag kommer nog bli arresterad
    Livstid i USA....är livstid. Glöm inte en burköppnare.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-04-13 22:58:45 följande:
    Man ska klara sig genom tullen också, så det är inte säkert att det är någon fara.

Anton, du borde komma hit och göra choklad till mig idag. 
    ÄLSKLING......Hjärta Hjärta Hjärta

Går det bra med glass. Eget recept.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-04-13 23:12:18 följande:
    Tillägg: Jag har ingen onepiece på mig, så du kommer inte känna dig sugen på att ha sex med mig.
    Tillägg : Jag är alltid sugen på att ha sex med dig.

( Det vet du !!! ).
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-04-13 23:11:40 följande:
    Fast jag är lite frusen. Glass känns inte helt rätt.
    Glass it is then.

Jag gjorde det faktiskt i kväll, på 7,5 dl vispgrädde, 4 äggulor, 100 gram Marabou Digistive choklad (hackad förstås), 1 dl socker, fröna från en äkta vaniljstång. Sen kokade, vispade...å kokade igen, lite om vartannat sådär, kylde ner möget, sen körde jag hela helvetet i glassberedaren, frös ner det en liten stund till, för säkerhets skull. 

Gissa om det blev gott !!!

Jag tänker dela med mig till dig nästa gång, Älskling,Hjärta så får du bjuda på kaffe. Och det vet du vad det innebär......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-04-13 23:22:04 följande:
    Det vet jag i och för sig.

Jag har ändå precis blivit lesbisk, så du kommer bara få göra choklad åt mig. 
    Skulle det spela nån roll, menar du ???
Svar på tråden HANGAROUND