Inlägg från: ArgaKillen |Visa alla inlägg
  • ArgaKillen

HANGAROUND

mycketsaft skrev 2013-04-23 20:57:22 följande:

Ja, man slutar tro på mänskligheten!

Det gjorde jag tyvärr för länge sen :/
  • ArgaKillen
    och skrev 2013-04-23 21:01:31 följande:
    Jag faktiskt inte arg idag, bara trött. Trött och lite ledsen över att folk verkar bråka så. Väldigt skönt att det inte är så i den här tråden.

Nej varför ska man bråka? Enda anledningen är att det finns idioter här i världen!
  • ArgaKillen
    Orcha skrev 2013-04-24 20:01:23 följande:
    Läste Smither...
    Var inte det Simpsons vd?

Fel! Han är Mr Burns assistent!

">

• ArgaKillen
    Orcha skrev 2013-04-26 20:22:43 följande:
    Vin här och ich like yer länk.
    *poppar lite*

Du fattar ju inte ens hälften av vad de ens sjunger om! Men låt alkoholen ploppa ur dig bara :)
  • ArgaKillen
    Orcha skrev 2013-04-27 06:18:03 följande:
    Sant. Tyska var inte mitt tillval i skolan.

Så, skällt ut någon på senaste tiden då?

Japp, senast var nåt stolpskott vid namn ythsc som indirekt förespråkar pedofili...

Tyska var inte min grej heller. Försökte lära mig franska istället. Gick sådär, som allt annat som inte är intressant. Själv då?
  • ArgaKillen
    mycketsaft skrev 2013-04-27 09:39:05 följande:
    ytsch måste ha svåra problem.. alla hans trådar är bevis på det.

Jag vet varför du är så arg, det är för att du cyklar! Vem blir inte arg av att använda en herrcykel? Att jag aldrig tänkt på det förr..  

Man blir förbannad när såna människor yttrar sig.

Intressant teori du har om cykeln... Kan ligga något i det då jag fått känna på hur pungkrossaren känns ett par gånger i livet. Men personligen tror jag anledningen är för att jag drack för mycket saft under uppväxten.  
  • ArgaKillen

Anton Chigurh skrev 2013-04-27 09:46:50 följande:

Du har en poäng, Saftis,Hjärta frågan är om inte ett och annat krig har startats efter en tur på en gedigen HERRcykel....

Jag tror det....nä, jag är säker på att det är så. Helt säker. 

Dags att göra något åt dessa herr-cyklar tycker jag! Ställer enbart till förargelse för hederliga människor.

• ArgaKillen
    mycketsaft skrev 2013-04-27 11:35:40 följande:
    Köpte en ny kattleksak. Den höll i kanske 6 minuter.

Är din katt alltid naken?
  • ArgaKillen
    mycketsaft skrev 2013-04-27 15:08:55 följande:

Ja, hon har inget som helst hyfs.. Det har hänt att jag klätt på henne men det tar inte lång tid så har hon klätt av sig naken igen.

Vilken respektlös kisse du har! Hoppas du drar ned rullgardinerna helt så att inte någon moraltant råkar få syn på den genom fönstret och anmäler dig.
  • ArgaKillen
    mycketsaft skrev 2013-04-27 15:45:46 följande:

Vi har faktiskt oftast fördraget i vårt sovrum och i sonens rum är hon i princip aldrig så det är bara köks och vardagsrumsfönstret kvar och åt det hållet kan man i princip inte se in i vår lägenhet, huset som är mot oss har inga fönster åt det hållet och sen är det tak som man inte får gå på så det är ganska lugnt. Men sen finns ju risken att hon anmäler mig för att jag lägger ut nakenbilder på henne på nätet Skäms

Fy dig!
Svar på tråden HANGAROUND