Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

HANGAROUND

Massa supande hammarbypundare överallt. Försviiiinn....

• Feltryck01

Känner mig redigt dum. Var kaxig som få igår när kunder tyckte synd om lilla mig som var tvungen att jobba när det var så fint väder, "HAPP, men jag är  faktiskt ledig imooooorgooon "....

Det regnar fan värre här idag än vad det gjorde i lördags. Fan då. 

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2013-04-15 12:38:47 följande:

Otur.
    Fast då får du en god anledning att krypa upp i soffan med en termos kaffe och en film *avis*
    Japp Såhär på en måndag! Har kylen full med matlådor, så jag slipper gå ut helt och hållet idag! Solig
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01

Fan vad jag skulle vilja jobba. Har sjukat mig och ligger i sängen, oförmögen att äta något. Mmmm. Det här var ju kul.

• Feltryck01

Tack!! Jag ska försöka sova lite till så tillfrisknandet kanske går fortare, kram på er!

• Feltryck01
    Anton Chigurh skrev 2013-04-20 15:07:45 följande:
    Jag håller på med deklarationshelvetet......!
    Nu? Pfffft. Den lämnade jag in första dagen Skatteåterbäring snart, woooop!

Påtal om katt håller jag på att tjafsa på kattforumet. Händer då och då. Börjar koka. Sambon är trött på mitt gnäll, håhåjaja..
  • Feltryck01
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 15:32:34 följande:
    Jag satt och tjaffsa i amningstrådar för några år sedan. Maken ville ge mig datorförbud. Jag vet inte varför jag tjafsade där jag skiter fullständigt i amning.Jag måste ha fått en psykos eller nått
    Visst blir man frustrerad?? Så klarar karlfan inte av att funka som bollplank. Tss. Veklingar!
  • Feltryck01
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 15:38:24 följande:
    jag tar ut all min frustration på min man och han bara -men häng inte där då ..IDIOT
    Men ja! Samma här!

"GUD jag blir så himla arg på satans idioterna!" "men läs inte då" "men det går ju inte?!" 
Svar på tråden HANGAROUND