Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

HANGAROUND

Orcha skrev 2014-02-11 21:26:04 följande:
    Jo...min unge, och jo den dåren kommer åt mig via barnen.
    Finns bra och dåliga föräldrar och jag må vara kass i många hänseenden men han är en ren idiot som jaaa...
    kommer åt mig via barnen.

Tur att det inte biter längre.
    Tänk positivt! Nu skrev du ju visserligen att det inte biter längre, men vill ändå dela med mig av en historia. Min pappa försökte ofta vända mig mot mamma. En gång försökte han med "du vet att din mamma är en riktig häxa va? En RIKTIG HÄXA, passa dig för henne!"

.... Han tänkte inte på att jag växte upp med Förhäxad och Sabrina Tonårshäxan och önskade mer än ALLT att jag hade magiska krafter. Fasen vad stolt jag var. En riktig häxa, i min familj, min mamma!!! Det gick inte som han ville.
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Feltryck01

">

Oj. Jag tror jag har en teenage-crush. Vad töntig jag känner mig Skäms

Är den här killen med i mello eller? Nästan så jag måste titta. Hihihihihih.
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2014-02-11 21:51:50 följande:
    Ja, hur som helst så hoppas jag att barnen ser sanningen som stora.
    Just nu är de rätt lättpåverkade och med två föräldrar som de vill bli älskade av är det lätt att som ett litet barn tro på den med starkast åsikter.

De är kloka nog att ha egna åsikter.
    Det kommer klarna för dem när de blir äldre, det kan jag nästan garantera. Kram Glad
  • Feltryck01
    Ronga skrev 2014-02-11 22:19:35 följande:
    Ah precis hemkommen efter en lång och skön promenix. Vilket väder Solig
    Har du också regnblandad snö?
  • Feltryck01
    Feltryck01 skrev 2014-02-11 22:40:41 följande:
    Har du också regnblandad snö?
    Eller jag ändrar mig. Snöblandat regn. För det är rätt lite is i regnet, men det finns där...
  • Feltryck01

Känslan när datorn kraschar precis efter start innan jag fört över alla bilder, filer och musik som jag vill spara till min externa hårddisk. NEEEEEEEEEEEEEJ

Lyckades kicka igång den ändå och efter att datorn själv gjorde någon sorts koll på C:-hårddisken håller jag nu på att frenetiskt rädda allt som går att rädda.

• Feltryck01

Ja varför kan de inte göra svarta lådan-hårddiskar för?? Jag lyckades ändå rädda mina grejer och tamefan, lådan höll upp resten av dagen trots allt. Lite uppdateringar och sen klart, men nu ska lådan in i klädkammaren och bara sambons monster ska användas. Det blir gött, för då är den hans grej att fixa ifall något händer...

• Feltryck01

Nä jag måste berätta om en sak till innan jag somnar en gång för alla. Bäddade nytt i sängen och slår till lampan som varit död länge och den flackar till. "Oh", tänker jag, "den funkar!"
    Skruvar skruvar lite och så POFF så åker lampan ur, det luktar lite bränt och jag skriker till och tappar glödlampan i sängen. Ser då att jag råkat skruva glödlampsjäveln ur sockeln och bara glaset hamnade i handen.. Blev livrädd. skruvade ner hela lampjäveln och tog in brandsläckaren i sovrummet.

Fattar inte hur sambon vågar lämna mig ensam hemma...

• Feltryck01
    Orcha skrev 2014-02-13 23:59:49 följande:
    Me 2.
    Så nu är ligga-läge nästa grej.
    Natti!!!

Jag är ensam Haft vänner som gjort mig sällskap men ingeeeet ligga-läge för mig! Men det är okej. Jag har fortfarande vin kvar.
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2014-02-13 23:59:49 följande:
    Me 2.
    Så nu är ligga-läge nästa grej.
    Natti!!!

Godnatt Orchi!! Hjärta
Svar på tråden HANGAROUND