• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Anton Chigurh
    Doofie skrev 2013-05-06 01:19:02 följande:
    Godnatt alla!

Godnatt.timer
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-06 05:18:51 följande:
    Godmorgon
    Å God Morgon...Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Feltryck01

Goodmorgooooon!!

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-06 12:06:19 följande:
    Goodmorgooooon!!

God morgon tryckis :D
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-05-06 12:10:33 följande:
    God morgon tryckis :D
    Oj, klockan är ju mycket... Aja, ska försöka ta mig ut och jogga. Vad gör du Saft? :D
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-06 12:27:25 följande:
    Oj, klockan är ju mycket... Aja, ska försöka ta mig ut och jogga. Vad gör du Saft? :D
    Int så mycket.. Ska fika lite snart. Det är mycket att äta upp innan det blir gammalt och torrt :) Sen ska vi på fyraårskontroll med sonen, ska kolla hörseln på honom, då får vi veta om han faktiskt hör illa eller om han bara har selektiv hörsel ;) När man vill att han ska göra något hör han sällan..
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-05-06 12:29:25 följande:
    Int så mycket.. Ska fika lite snart. Det är mycket att äta upp innan det blir gammalt och torrt :) Sen ska vi på fyraårskontroll med sonen, ska kolla hörseln på honom, då får vi veta om han faktiskt hör illa eller om han bara har selektiv hörsel ;) När man vill att han ska göra något hör han sällan..
    Haha! Låter som en viktig koll Skulle behöva en hörselkoll själv, men ääähh. Jag är ung, jag kan inte ha problem med hörseln, nänä.. Drömmer
    Lycka till på kollen!!
  • ulfsas
    mycketsaft skrev 2013-05-06 12:29:25 följande:
    4a-årskontroll. Gulligt.Baby

När min nu 16-årige son skulle dit berättade storasyster att man måste kunna hoppa på ett ben. Det kunde han inte men han övade dagarna innan.

''Pappa titta när jag hoppar'' sa han och tog i från tårna med resultatet att armarna och det ena benet for upp i luften men en fot stod alltid stadigt rotat i golvet. 

Väl på inne på vårdcentralen så hoppade han in på ett ben redan i entrén och sedan vidare på ett ben ända bort till barnmottagningen. 
    Läkaren som då tittade ut sa-''jag ser att du kan hoppa på ett ben''.
    Först då vågade han stå på båda benen igenSkrattande 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • MrsPenn
    ulfsas skrev 2013-05-06 13:25:56 följande:
    4a-årskontroll. Gulligt.Baby

När min nu 16-årige son skulle dit berättade storasyster att man måste kunna hoppa på ett ben. Det kunde han inte men han övade dagarna innan.

''Pappa titta när jag hoppar'' sa han och tog i från tårna med resultatet att armarna och det ena benet for upp i luften men en fot stod alltid stadigt rotat i golvet. 

Väl på inne på vårdcentralen så hoppade han in på ett ben redan i entrén och sedan vidare på ett ben ända bort till barnmottagningen. 
    Läkaren som då tittade ut sa-''jag ser att du kan hoppa på ett ben''.
    Först då vågade han stå på båda benen igenSkrattande 
    Vilken söt historia! Solig
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • ulfsas
    MrsPenn skrev 2013-05-06 13:40:04 följande:
    Vilken söt historia! Solig
    Tack. ett för mig roligt minneBaby
    Man, 49 år, Sundbyberg.