Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

Jag har en väldigt viktig fråga.. VARFÖR är herrcykelsadlar så fruktansvärda!? Är de typ vadderade med betong eller? Lånade sambons cykel igår för jag hade inte tid att pumpa däcken på min och jag har fortfarande ont!! Jag cyklade sammanlagt max 4 km och det känns som att jag typ har sprickor i bäckenet. Inte nog med att de är hårdare än sten, dessutom är de så smala att de helst ska pressa sig in mellan skinkorna..

• mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-04-27 09:11:04 följande:
    Jag har lånat makens cykel EN gång aldrig mer.Hade värk i underlivet flera dagar efteråt

Ja, det blir i alla fall INGET sex ikväll kan jag lova..
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-04-27 09:28:56 följande:
    Precis, jag håller med dig Saftis,Hjärta och betänk då detta, att jag, som är man, har en hel del grejer som dessutom ligger emellan kroppen och cykelsadeln, så att säga, tänk dig tortyren en cykeltur på 4 km skulle innebära för min del. Jag skulle förmodligen erkänna att det var jag som dödade J.F Kennedy efter 1,6 kilometer.

Ja, jag frågade sambon hur han kunde cykla varje dag på det där tortyrredskapet, om det var så att hans juveler hade tappat all känsel eller om han använde dem som stötdämpare för bäckenet.. Han förstod inte frågan. Det borde ju vara ännu värre för er herrar kan man tycka!
  • mycketsaft
    ArgaKillen skrev 2013-04-27 09:32:41 följande:

Japp, senast var nåt stolpskott vid namn ythsc som indirekt förespråkar pedofili...

Tyska var inte min grej heller. Försökte lära mig franska istället. Gick sådär, som allt annat som inte är intressant. Själv då?
    ytsch måste ha svåra problem.. alla hans trådar är bevis på det.

Jag vet varför du är så arg, det är för att du cyklar! Vem blir inte arg av att använda en herrcykel? Att jag aldrig tänkt på det förr..  
  • mycketsaft
    ArgaKillen skrev 2013-04-27 09:50:56 följande:

Man blir förbannad när såna människor yttrar sig.

Intressant teori du har om cykeln... Kan ligga något i det då jag fått känna på hur pungkrossaren känns ett par gånger i livet. Men personligen tror jag anledningen är för att jag drack för mycket saft under uppväxten.  

Ja, det kan ju bli för mycket av det goda, även om det är svårt att få för mycket saft.
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-04-27 10:42:33 följande:
    Saftis, jag måste erkänna en sak.. Jag har inte druckit saft på säkert fem år... Tyst
    Du kanske får tillräckligt med saft här på fl av mig :D
  • mycketsaft

Köpte en ny kattleksak. Den höll i kanske 6 minuter.

• mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-04-27 11:34:35 följande:
    Hittat ett par byxor ..alltid nått
  • mycketsaft
    ArgaKillen skrev 2013-04-27 15:06:15 följande:
    Är din katt alltid naken?

Ja, hon har inget som helst hyfs.. Det har hänt att jag klätt på henne men det tar inte lång tid så har hon klätt av sig naken igen.
  • mycketsaft

När hon var mindre hade hon den här korta stunder men nu har min syster lånat den till sin hund.
Svar på tråden HANGAROUND