Inlägg från: ulfsas |Visa alla inlägg
  • ulfsas

HANGAROUND

Skönt med långhelg.
    Trädgårdsarbete, stryka, vika och tvätta tvätt samt en stor överraskning på AWn på Café Opera idag. Man skall gå in på själva operan och inte bara vara på nattklubben idag. Blir nog fler än de 1500 pers som normalt sett kommer. Kul.

• ulfsas

Lite lättlyssnat för er skickat från SundsvallGlad

Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Trailer trash TT skrev 2013-05-21 17:17:12 följande:
    Skål fan jag ska se dom om drygt en månad
    VA, var, när?

Jag var på Rammstein i Globen för ca 3 år sedan. Maffigt. Köpte en biljett med riktigt bra platts utanför.....priset blev 2000krTungan ute men det var det värt. 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Trailer trash TT skrev 2013-05-21 18:20:48 följande:
    Bråvallafestivalen i Norrköping 27.28 29 Juni
    Får fundera på det då.Skrattande
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas

Bra med 100/100 MBits fiberkabel när det åskar. Bara att surfa på. Elledningarna är nergrävda de med.

Skall ner o tokstirra på pyramiderna från 12500m höjd tor Hurghada imorgon. Lär bli en varm dag i Afrika.

Dags att koja. God natt alla.

• ulfsas

Haha. Kaksmet är gott. Själv fick jag käka ensam då ungdomarna är på galej eller hos sin tjej.
    Mycket god kyckling i stark currysås blev det i splendid isolation :)

• ulfsas

Världsmetropolen Hedemora ja där har jag varit några ggr då exets morfar bodde strax utanför där. Tror att hotellet i Avesta har mer drag en kväll som denna.....om man nu kan kalla det drag jämfört med det jag är ute på i Stockholm vill säga. Hängde där en lördagskväll i somras. Alla sorters folk på ett ställe. Kul som studiebesök.Skål

Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-06-09 08:10:49 följande:
    Varsegod, Kicki...Solig

Ser gott ut. Får själv strax gå ner till hörnet utanför hotellet och dricka kaffe och äta frulle på Starbucks. En räddare i nöden iblandKaffe
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-06-09 08:20:43 följande:
    Shit vad du får se mycket, Ulf, jag blir fan grön här....

Ha en riktigt skön dag.... Solig
    Jo, tack. Ha en fin dag du med. Att se och få uppleva mycket är en av detta yrkets fördelar.
    Att vara i London då och då i 25 timmar, bo på Hilton gratis och till detta få traktamente och lön är nog något många skulle uppskatta. Det gör jag iaf. Alla är vi olika.
    Ett tag hade jag 2-4 stopp här i månaden om inte fler. Nu söker jag helst noll övernattningar så att jag kan vara hemma istället. Sköta hus och barn alltså.
    Reser iofs gärna men då helst med någon på privat basis då alltså. Äpple
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Trailer trash TT skrev 2013-06-09 09:09:24 följande:
    Var är solen
    Skulle gissa på att den dyker upp i sort sett hela Sverige idagSolig
    Man, 49 år, Sundbyberg.
Svar på tråden HANGAROUND