• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-05-28 11:30:52 följande:
    En kram till hela världen....

Eller, ja, i alle fall till den delen som förtjänar en kram. Typ min Trailer och Orcha. 
    Hjärta
    Manyok
  • Trailer trash TT

Vad ska man titta på nu då. Älskar att titta på serier jag nästan aldrig sett och försöka förstå handlingen

Manyok
  • Feltryck01
    Anton Chigurh skrev 2013-05-28 11:38:32 följande:
    Typ......Trailer och Orcha, det innebär en helvetes massa andra precis lika trevliga och underbara människor, som dig, Trycket, du är helt jävla underbar.

Yay, tack Anton!! Jag behövde något sånt en tvättdag som denna.. Solig 
     Kram raring, jag hoppas du har en underbar dag med mycket sol! {#emotions_dlg.flower}
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Feltryck01
    Kicki85 skrev 2013-05-28 12:18:18 följande:
    Älska vädret!! Solig Solig Solig
    Visst är det gött?? Ska passa på att plantera om blommor och sommarröja litegrann! Hur ska du fira soldagen? Solig
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Kicki85
    Feltryck01 skrev 2013-05-28 13:27:11 följande:
    Visst är det gött?? Ska passa på att plantera om blommor och sommarröja litegrann! Hur ska du fira soldagen? Solig
    Försöker smita hem så tidigt som möjligt och innan det är möjligt gäller det att ta många raster utomhus Glad