• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • The Riddler
    fortsätt paddla skrev 2013-06-02 22:11:01 följande:
    Det regnar inte och himlen är röd. Rätt trevligt.
    Coolaste jag sett var förra juli-augusti, då solen hade gått ner, kl var sisådär 00-01:00 ungefär, och det såg ut som att det regnade eld på hela norra sidan, colllllllllllt !
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • fortsätt paddla

Riddler: Norrsken slår det mesta. Och så gör kylan sitt till. Iskallt och magiskt!

• Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-06-02 22:18:12 följande:
    God afton! Idag är jag tjurig över folk som låter sina 3-4 åringar springa runt i bostadsområden med mycket biltrafik utan att någon håller koll. Fattar inte att de lever än!
    God kväll, min förtjusande och vackra kvinna,Hjärta och vilken "tråkig" inledning, känns som det tyvärr bara är en tidsfråga innan nåt mycket ledsamt inträffar.

3-4 åringar. Mycket bilar i omlopp. Noll tillsyn. Någon läser ett sms....inte bra. Inte bra alls. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-06-02 22:28:51 följande:
    God kväll, min förtjusande och vackra kvinna,Hjärta och vilken "tråkig" inledning, känns som det tyvärr bara är en tidsfråga innan nåt mycket ledsamt inträffar.

3-4 åringar. Mycket bilar i omlopp. Noll tillsyn. Någon läser ett sms....inte bra. Inte bra alls. 
    Hej snyggAnton Hjärta
    De här barnen har dessutom en barnflicka, men var hon håller hus vet jag inte. Och barnen är ute själva i timmar! I kväll försvann ett av barnen, troligtvis inte så långt bort men pappan var tvungen att gå och leta, hoppas de hittade ungen.

• Anton Chigurh
    fortsätt paddla skrev 2013-06-02 22:26:07 följande:
    Riddler: Norrsken slår det mesta. Och så gör kylan sitt till. Iskallt och magiskt!
    Håller med, Paddeln, och så ser det ut som att det är så "nära" fast det är 100 - 150 kilometer upp. Otroligt vackert är vad det är. Och, som du säger...magiskt.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • mycketsaft

Upptäckte just att jag börjar jobba 06.45 imorgon, jag hade helt glömt bort det! Tur att jag kollade kalendern för en annan sak..

• Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-06-02 22:31:34 följande:
    Hej snyggAnton Hjärta

De här barnen har dessutom en barnflicka, men var hon håller hus vet jag inte. Och barnen är ute själva i timmar! I kväll försvann ett av barnen, troligtvis inte så långt bort men pappan var tvungen att gå och leta, hoppas de hittade ungen.

Nu blev jag sådär varm å go inombords, Saftis....tack.4u

Nu har jag inga egna barn, men det du beskriver här låter horribelt, finns ju mer än fordon som kan ställa till oreda i en familj. Så att säga....
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-06-02 22:35:56 följande:

Upptäckte just att jag börjar jobba 06.45 imorgon
    , jag hade helt glömt bort det! Tur att jag kollade kalendern för en annan sak..
    Sov så vackert, Saftis....Hjärta......goingtobed.gif
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-06-02 22:39:17 följande:
    Nu blev jag sådär varm å go inombords, Saftis....tack.4u

Nu har jag inga egna barn, men det du beskriver här låter horribelt, finns ju mer än fordon som kan ställa till oreda i en familj. Så att säga....
    Ja, sen går de här barnen in till vem som helst med verkar det som :/ Men det är inte så konstigt när de inte verkar ha någon vuxen hemma som de kan vända sig till.
    Anton Chigurh skrev 2013-06-02 22:40:49 följande:
    Sov så vackert, Saftis....Hjärta......goingtobed.gif
    God natt! Den där lilla gubben är ju nästan lika söt som dig!
  • Pethea
    Doofie skrev 2013-06-02 21:32:15 följande:
    Massa sura kukägare (helgensord) finns det också, min vän!
    Efter närmare eftertanke, syftar du på moi?Drömmer

Den enda kuken jag äger är den i lådan.