• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • MrsPenn

Blå Torsdag och hotellmandariner. Lyckliga löftet MajaGreta. Hinken är full och trasten gal. Fickan har en sten i hålet.

Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • MrsPenn

Oj, förlåt, det här var inte "Här pratar vi i kodspråk och ger varandra hemliga uppdrag"-tråden. My bad.

Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • Gotlänning
    MrsPenn skrev 2013-06-20 02:39:03 följande:
    Blå Torsdag och hotellmandariner. Lyckliga löftet MajaGreta. Hinken är full och trasten gal. Fickan har en sten i hålet.
    Något liknande (fast aningens flummigare och på Spanska) fick jag en gång från en polare på MSN, visade sig att han hade virus på El Computre då.

Dessutom har jag skrivit något liknande till någon när jag varit packad på MSN, i vilket fall så tyckte jag det var lite kul med 02:39 poesi...
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Trailer trash TT
    MrsPenn skrev 2013-06-20 02:39:03 följande:
    Nej det ska vara Grön Torsdag och inte mandarin *jisses* . Maja-Greta är död annars fick du till det ganska bra
    Manyok
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-06-20 06:13:42 följande:
    Ingen tågstrejk fuck

Meh...*åker hem igen*

MrsP, jag var förvirrad innan men nu behöver jag nog en dubbel espresso...
    Make love, not english quotes...
  • Trailer trash TT

Är något sen i starten idag. Sista dagen sen semester. Min hjärna gick på semester i Tisdags redan. Måste gå ända till Östertälje station för det går inga bussar

Manyok