• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Petrol

Är du måhända lite småpackad såhär en torsdag förmiddag?

• Trailer trash TT

Kära dagbok

Vaknade i morse klockan 7.00 och sen var den dagen helt upfuckad.
    Tog en kopp espresso av finaste sort och drack den stående i köket.Satte på en till kopp espresso och tog den med in på kontoret.Öppnade fönstret och satte mig tillrätta vid datorn. Gick in på aftonhoran och kollade om det blivit nått krig under natten men allt verkade lugnt.

Loggade in på alla sidor jag kunde komma på men blev uttråkad.Började spela tråkiga spel på Ansiktsboken istället.

Gick ut till köket och satte på en espresso till,denna gången en dubbel. Känner att jag börjar vakna till liv och kör en headbanging och en nakendans.
    Nu har jag klätt på mig om det nu skulle intressera någon.

Längtar tills i morgon då vi har gamenight.Rollspel hela kvällen och natten.Jag ska döda drakar.

Full tänkte jag också bli,så där lagom full. Jag gillar red bull och vodka om det nu intresserar någon och nej jag har inga kända alkoholproblem.

Igår kväll drog ena katten in en levande fågel så den jagade vi i en timme innan vi fick ut den till friheten. Katten tittade surt på oss.

Men dårå hej

Manyok
  • Trailer trash TT
    Petrol skrev 2013-04-11 11:46:41 följande:
    Är du måhända lite småpackad såhär en torsdag förmiddag?
    Nej så här är jag alltid, när jag är packad är jag värre och kan inte stava
    Manyok
Svar på tråden HANGAROUND