Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

ArgaKillen skrev 2013-04-27 15:34:51 följande:

Vilken respektlös kisse du har! Hoppas du drar ned rullgardinerna helt så att inte någon moraltant råkar få syn på den genom fönstret och anmäler dig.

Vi har faktiskt oftast fördraget i vårt sovrum och i sonens rum är hon i princip aldrig så det är bara köks och vardagsrumsfönstret kvar och åt det hållet kan man i princip inte se in i vår lägenhet, huset som är mot oss har inga fönster åt det hållet och sen är det tak som man inte får gå på så det är ganska lugnt. Men sen finns ju risken att hon anmäler mig för att jag lägger ut nakenbilder på henne på nätet Skäms
  • mycketsaft

Sambon vill inte ligga med mig, så äcklig är jag väl ändå inte?

• mycketsaft

Kanske vore en idé att lägga in bilden med.. smartskaft.. kanske därför han inte vill...

• mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-04-28 09:00:04 följande:
    Nää, du är ju inte inte ett jävla dugg het, SaftisHjärta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Någon behöver en tillsägelse. Och det är inte dig jag tänker på. 

Hehe, jag ville bara gnälla lite :) Han mådde illa och jag hade ändå inte tänkt något annat än att gå och sova :)
    TT: Fika åt mig med! 
  • mycketsaft
    MrsPenn skrev 2013-04-30 14:34:24 följande:

frukost
    Så där brukar jag äta frukost med. Men jag blir typ aldrig mätt..
  • mycketsaft

Hellå jo madderfacking bitch hoes. Gravid

• mycketsaft
    Orcha skrev 2013-04-30 23:59:14 följande:

Yo, bro!

Blivit grillad i nån brasa i afton?
  • mycketsaft
    ArgaKillen skrev 2013-05-01 00:06:39 följande:

Nope lika mkt som du är en fejk-kille

Dåså :)
    Orcha skrev 2013-05-01 00:11:56 följande:
    *host*
    OskyldigSkämsFörvånadTomte
    Jag tar det som ett ja. Själv har jag bara sett majbrasor genom bilfönstret, och känt lukten av bränt gräs..
  • mycketsaft

Jag är inte den som brukar klaga på folks klädsel men... Gick ner på ica, utanför satt en eventuell alkis (ingen ur det vanliga gänget), han klev upp och gick in just före mig. I ansiktet såg han ut att vara ca. 60 år, lite sliten. Men han var klädd som en 15 årig skejtare, ganska mycket häng på brallorna, tyvärr inga kallingar under..

• mycketsaft
    CheyTac skrev 2013-05-01 16:09:03 följande:
    Lite såhär då Saftis...

Ungefär, fast han var inte överviktig.
Svar på tråden HANGAROUND