Inlägg från: Kicki85 |Visa alla inlägg
  • Kicki85
    Feltryck01 skrev 2013-06-09 14:08:27 följande:
    Kändisar som har handlat av mig gick precis upp i två! Tihihihhiu. Höll i mig stenhårt för att inte behandla hen annorlunda så nu är jag ba helt slapp. Uh. Lunch snart..

Måste kännas lite konstigt, typ som om det kommer en bekant och handlar.
  • Kicki85

Fan! Nu är det ett jävligt åskväder här igen Skrikandes och självklart är det blixten jag är rädd för Obestämd 

• Kicki85
    Orcha skrev 2013-06-10 22:26:25 följande:

Syjjkekjamar!!! Med smöööj.
    Åkte in i väggen av hsgel å skit i 120 idag, såg inte ett dugg.
    Spännande värre!
    Tack fina vän Hjärta
    Och du.... var rädd om dig på vägen. Orcha är mjuk och bilar är hårda {#emotions_dlg.flower}
  • Kicki85
    Anton Chigurh skrev 2013-06-10 22:37:03 följande:
    Synd om dig, Kicki, att du är rädd, men det kanske är positivt, på nåt sätt, eftersom du, och alla andra, bör ha den största respekt för just blixten, det är enorma krafter som släpps lösa. Visste du förresten att åskknallen/mullret du hör beror på att luften trängs undan och expanderar av hettan ( ca 30 000 grader ) i en hastighet som överstiger ljudets flera gånger om, lite spännande, tycker jag, spänningen kan dessutom uppgå till 100 miljoner volt.

Ja, så nu vet du det. 
    Tack Anton Solig Den detaljkollen hade jag absolut inte, men minns fragment av det där sen skoltiden.
  • Kicki85
    Orcha skrev 2013-06-10 22:45:05 följande:

På nåt vis tryggt med dig här!

Hjärta
    Som en trygg famn att krypa upp i när världen där ute känns hård och brutal Hjärta
  • Kicki85
    Orcha skrev 2013-06-11 08:47:38 följande:
    Glöm inte kaffet! *ropar efter de stressade*
    Två koppar, förvisso små, redan på plats Skrattande
  • Kicki85

Träna eller förfalla är min mest aktuella fråga just nu. Bygga upp för att kunna bryta ner eller bryta ner för att sedan bygga upp?

• Kicki85
    Orcha skrev 2013-06-14 06:20:15 följande:
    Ja, jag grät när en studentpappa gick med stolthet och bar sin plakett, i fredags.
    Jag for förbi i bilen och hann se att han var tagen.
    Då brast det för mig...Skäms...blödig

Jag är rejält blödig som bölar för allt som det minsta berör mina känslor. Jag kommer definitivt bli en bölande mamma när det är dags för mig att gå på skolavslutningar.
  • Kicki85
    Feltryck01 skrev 2013-06-15 19:55:37 följande:
    Sitter på en uteservering med en strawberry daquiri! Ses imorgon

Älskar uteserveringar Hjärta
Svar på tråden HANGAROUND