Inlägg från: Tillie |Visa alla inlägg
  • Tillie

HANGAROUND

mycketsaft skrev 2013-08-25 19:56:27 följande:

haha, så brukar jag känna, sen går det en vecka och så "Åh, extrapris på chirre!! Det måste jag köpa och äta upp på en gång!"
    Likadant härFlört Chips och allt med choklad är min stora last, men är inte så snällt mot min figur...
    Who the fuck is Justin Bieber? / Ozzy Osbourne
  • Tillie
    Trailer trash TT skrev 2013-08-26 08:16:53 följande:
    Sitter på fucking pendeltåget och lider.nån har n hel flaska parfym på sig och det stinker..please shoot me
    Människan har nog inte duschat på 2 veckor och tror att ingen ska märka det. Eller så är det någon som verkligen blivit av med sitt luktsinne. Jag brukar alltid råka ut för tanter som är snobbigt klädda, dom luktar ALLTID som dom badat i parfym. Nuförtiden byter jag säte eller gör grimaser Flört
  • Tillie

Vilken strålande början på dagen! 

• Tillie

Höst i luften! Äntligen! Skrattande

• Tillie
    Orcha skrev 2013-09-02 21:34:31 följande:
    Stryk ska du ha!
    Eller så får du hösten helt för dig själv och jag behåller sommaren? Deal?
    Oss emellan, jag är inte särskilt förtjust i stekande sol, getingar, mygg och sånt. Jag tycker om att ha tända ljus i mörkret och kolla på en film insvept i en filt och en kopp varm choklad, mycket mer än att svettas i solen och tvingas gå runt i lättklätt bara för att det är för varmt att gå klädd i det jag tycker känns bekvämt. Dessutom fyller jag år på hösten, ännu en anledningenGlad
    Höst behöver inte alls vara vidrigt. 
  • Tillie

Vad är det för fel på friska vindar, röda löv och att det faktiskt är MÖRKT när man ska gå och lägga sig om kvällarna? Höst är mer än bara regn. 

• Tillie
    mycketsaft skrev 2013-09-03 15:02:58 följande:

Jag älskar värme, och vill tvärt emot dig gå i ganska så lite kläder utan att behöva frysa. Tycker att vind, särskilt kylig sådan, är mycket obehagligt. Har 26 grader inomhus ;)
    Har inga problem med att sova trots att det är ljust.
    Älskar att sola och bada, vara ute i värmen, kunna sitta på balkongen eller på någon uteservering och njuta på kvällen. Sen är det så mycket roligare att vara ute med barnen när man slipper alla overaller, galonisar och vantar. När de kan springa omkring barfota och busa. Och plocka smultron och jordgubbar.. svalka sig med en glass.. Suck, jag saknar sommaren.
    Sen är jag mycket piggare på sommaren med :)   
    Finns inget att säga förutom att smaken är som bakenFlört Kanske hade tyckt annorlunda om jag hade barn själv. 
  • Tillie

Misstänker att killen är extremt otursföljd... vettefan hur han lyckas med saker som inte ska gå. Snart kommer han hem från jobbet, grinig och arg och less. Som vanligt, känns det som....

• Tillie
    Kajanallan skrev 2013-09-08 16:05:52 följande:
    Krämig touchdown, check!
    Kan inte du föra din bajsdagbok någon annanstans? 
  • Tillie

Så har man bråkat med morsan på telefon igen. Jag ville bara fråga henne en sak, så får jag världens utskällning. Hon börjar alltid skrika när hon "argumenterar" och när jag försöker förklara så skriker hon så jag fan nästan blir döv och blir tvungen att skrika tillbaka. Jag står inne på coop och ska handla och skäms ihjäl lika mycket som jag är irriterad på henne. Jag la på i örat eftersom hon är totalt oresonlig.

Killen tycker redan hon är dum i huvudet, jag måste hålla med honom om det. Jag orkar snart inte ha med henne att göra......och hon är den enda föräldern jag har kvar nu. 

Tack för den morsan! Tack för att du aldrig någonsin kan tänka dig att ens VILJA lyssna! Du säger att du bryr dig, att du ställer upp, men det gör du ju inte. Då borde du iaf kunna lyssna på din egen dotter. Du säger att jag ska höra av mig mer, men när jag väl gör det får jag alltid ångra mig. 

Du har svikit mig i hela mitt, har du glömt det? 

Svar på tråden HANGAROUND