HANGAROUND
haha, så brukar jag känna, sen går det en vecka och så "Åh, extrapris på chirre!! Det måste jag köpa och äta upp på en gång!"
Chips och allt med choklad är min stora last, men är inte så snällt mot min figur...
Chips och allt med choklad är min stora last, men är inte så snällt mot min figur...
Vilken strålande början på dagen!
Höst i luften! Äntligen! 

Vad är det för fel på friska vindar, röda löv och att det faktiskt är MÖRKT när man ska gå och lägga sig om kvällarna? Höst är mer än bara regn.
Kanske hade tyckt annorlunda om jag hade barn själv.
Misstänker att killen är extremt otursföljd... vettefan hur han lyckas med saker som inte ska gå. Snart kommer han hem från jobbet, grinig och arg och less. Som vanligt, känns det som....
Så har man bråkat med morsan på telefon igen. Jag ville bara fråga henne en sak, så får jag världens utskällning. Hon börjar alltid skrika när hon "argumenterar" och när jag försöker förklara så skriker hon så jag fan nästan blir döv och blir tvungen att skrika tillbaka. Jag står inne på coop och ska handla och skäms ihjäl lika mycket som jag är irriterad på henne. Jag la på i örat eftersom hon är totalt oresonlig.
Killen tycker redan hon är dum i huvudet, jag måste hålla med honom om det. Jag orkar snart inte ha med henne att göra......och hon är den enda föräldern jag har kvar nu.
Tack för den morsan! Tack för att du aldrig någonsin kan tänka dig att ens VILJA lyssna! Du säger att du bryr dig, att du ställer upp, men det gör du ju inte. Då borde du iaf kunna lyssna på din egen dotter. Du säger att jag ska höra av mig mer, men när jag väl gör det får jag alltid ångra mig.
Du har svikit mig i hela mitt, har du glömt det?