Inlägg från: MrsPenn |Visa alla inlägg
  • MrsPenn

HANGAROUND

Pebbles skrev 2013-05-01 12:09:48 följande:
    Då får jag skynda mig. Jag vill ju ligga med honom innan han försvinner igen. 

Grejt! Kom ihåg kondomer, munskölj och handsprit!
  • MrsPenn

Hjääälp jag känner ingen förutom saften o TT i tråden! Varför håller ni på och byter namn för?

• MrsPenn
    Baby skrev 2013-05-01 19:41:57 följande:
    Vill någon här bli min bebis..?
    Obestämd
    B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy
  • MrsPenn
    Baby skrev 2013-05-01 19:52:47 följande:
    Förvånad
    Drömmer
    B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy
  • MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-01 20:45:57 följande:
    Ballerina med nitar! Vilken cool idé.
  • MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-01 21:27:13 följande:
    Right?? Jag äääälskar nitar, så jag hade ju en fieldtrip därinne kan jag berätta
    det förstår jag och det gjorde du rätt i Kyss
  • MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-02 11:23:32 följande:
    Gissar på att mitt klädpaket kommer imorgon dessutom!!!! Nu får det fan ta o bli sommar så man kan slänga på sig en klänning och ballerinas och gå ut. Nu längtar man på riktigt
    Gärna sommar men först en ordentlig vår. ^_^
  • MrsPenn
    Trailer trash TT skrev 2013-05-03 06:02:06 följande:
    Jeff Hanneman är också död. Fuck
    Vem är det?
  • MrsPenn
    Trailer trash TT skrev 2013-05-03 15:41:15 följande:
    Gittarist i Slayer
    Åh. Vad trist... RIP...
  • MrsPenn
    AngieT skrev 2013-05-03 18:53:41 följande:
    fb-troublemakers.com/18-of-the-best-autocorre.../

Ahh, bästa skrattet jag fått på flera månader säkert. Tårarna sprutade.
    Jäkligt roligt. Jag använder inte den längre. Det tar längre tid att rätta autocorrect än att skriva rätt från början.

Svar på tråden HANGAROUND