Inlägg från: Matildet |Visa alla inlägg
  • Matildet

HANGAROUND

Vin och öl, check!

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    ulfsas skrev 2013-12-10 05:40:27 följande:
    Fest? På en måndag? Är det PK?SkålSkrattande
    Klart det är, om man är arbetslös, då är det helg varje dagFlörtGlad
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    ulfsas skrev 2013-12-11 10:49:20 följande:
    Lördag hela veckan dåSkrattandeSkål
    Indeed!Skrattande Och idag är det ju lill-lördag t.o.mFlörtSkål
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    ulfsas skrev 2013-12-11 14:07:19 följande:
    Bra du påminde mig. Jag kanske borde gå ut själv då. Är ledig nu och jobbar i helgenRynkar på näsan
    Då ska du verkligen ut och unna dig en drink eller bira tycker jag, om du känner för det såklartGlad
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Trailer trash TT skrev 2013-12-14 06:07:29 följande:
    Och jag har börjat att inte sova på nätterna igen. Kan inte somna och ligger och kollar tv.. kan inte sova på dagen idag pga ridskola luciatåg och svärfar på middag. Förhoppningsvis svimmar jag vid 6 i kväll
    Samma här. Fast i mitt fall är det metal i hörlurarna. Jobbigt att inte kunna sovaObestämd
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet

Nackdelen med att inte kunna sova är att jag börjar bli rätt hungrig. Är nog bra att folk redan ätit upp allt onyttigt här hemma....

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Ronga skrev 2013-12-15 04:40:50 följande:
    Varför kan du inte sova? Inte trött, kan inte av någon anledning...?
    Är ganska trött, men kan inte slappna av ordentligt. Är mycket jag går och tänker på.. Själv då?
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Ronga skrev 2013-12-15 04:46:04 följande:
    Har en gäst som snarkar något katastrofalt samt gör skumma ljud ifrån sig, och jag är ultra känslig för sådant :(
    Usch vad jobbigt! Jag förstår dig verkligen där att det är omöjligt att sova. Är också extremt känslig för sånt. Mitt ex kunde snarka ganska duktigt ibland. Då blev det alltid sömnlösa nätter. Du kan inte testa att buffa till gästen lite försiktigt? Så kanske du hinner somna innan h*n börjar snarka igen.
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Ronga skrev 2013-12-15 04:53:13 följande:
    Jag gillar inte att röra på honom när han sover. Dessutom så rör han sig ganska mycket och hamnar ofta i snarkande positioner :/ För min del räcker det med att någon andas för högt för att jag inte ska kunna somna. Jobbigt att vara mig :/
    Jobbigt läge :/ Är också likadan där. När jag ska sova ska det vara mörkt och fullständigt knäpptyst. Hatar klockljud och vatten som droppar från kranen. Fast mitt hatobjekt är nog snarkningar, måsljud och ljud från kylskåpet. Dessutom är jag väldigt lättväckt också. 
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Ronga skrev 2013-12-15 05:05:46 följande:
    Det roliga är att jag kan somna till klockljud, ljud från teven, eller om det kommer oväsen utifrån. Men just SNARKNINGAR, lättare eller grövre, är jag totalt allergisk mot. 
    Usch, teveljud glömde jag lägga till. Möjligtvis går det om jag är riktigt trött och ljudet är lågmält. Annars, nej. Ljudet från teven följer liksom med in i sömnen då. 
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet

Klockan är fan 6 snart. Måste nog försöka sova nu... wish me luck. 

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet

Går inte så bra...Flört

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet

*Skämskudde* Skäms
    Just nu önskar jag att jag fick försvinna under jord....

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Ronga skrev 2013-12-18 15:03:35 följande:
    Varför det?
    Hehe, det minns jag knappt längre...var inget allvarligt med andra ordFlört

Nu är jag däremot sjukt uttråkad istället!
    Abso-fucking-lutely.
Svar på tråden HANGAROUND