Inlägg från: LadyInRed |Visa alla inlägg
  • LadyInRed

HANGAROUND

Roxanan skrev 2014-02-21 02:28:55 följande:
    Ni vet hur man ibland önskar att man hade en pausknapp på livet? Nu är en sådan tid. Jag önskar att jag hade sådär äckligt mycket jobb att sysselsätta mig med. Så man inte ens orkar tänka.
    Du menar, önskar hade sådär äckligt mycket pengar som räcker åt att sysselsätta sig med. Man ska aldrig nedvärdera dem som arbetar mer än vad det är värt.
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • LadyInRed
    Ronga skrev 2014-02-21 02:45:45 följande:
    Det hoppas jag på!Solig
    Sov inge bra inatt och har gett upp natten.

Jag hoppas vi vinner i slutändan...
  • LadyInRed
    Roxanan skrev 2014-02-21 02:43:58 följande:
    Nej. Jag vill grotta ner mig i jobb, pausa alla känslor och bara bry sig om att prestera. Och hoppas att allt bara är en mardröm när man börjar känna igen. Inga pengar i världen räcker nu.

Inga pengar i världen räcker till för det man egentligen vill göra. Att grotta ned sig i nomans-land är detsamma som att acceptera att man inte kommer längre än så här. Trygghet både för dig och chefen, som förmodligen lirar på
    ">accord
  • LadyInRed
    Ronga skrev 2014-02-21 04:55:51 följande:
    Jag är också vaken, jag brukar lägga mig vid 6-7. Hoppas du sover skönt sen när du sover! ;)

Vi vinner, fröken! Solig
    Sover inte,har som sagt
    ">gett upp

• LadyInRed
    Ronga skrev 2014-02-21 05:41:31 följande:
    Så du sover nästa kväll? Hur orkar du :O

Ska äta något nu sen försöka sååååååva.
    På mitt förra jobb kallades jag inte för OMA (One Man Army) utan anledning. Energi finns det gott om.

Dröm inte om mig bara. Jag är enbart en fet mardröm...
  • LadyInRed
    Trailer trash TT skrev 2014-02-21 16:16:12 följande:
    Det har regnat på mig  *är sur*

Jobbar i morrn             *är skitsur*
    Istället för att ställa in klockan på att vakna varje morgon borde man ställa in klockan för när man slutar istället....
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-21 22:17:14 följande:
    Eller kasta klocka, kläder och skitskumma åsikter?
    Ja, släng bort allt!
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-22 22:24:55 följande:
    Så gör vi.
    Och odlar krasse!

Det är en dålig idé att odla krasse-brasse-braj! Ryktet går att man blir tagen om man odlar braj...

Frukta inte, jag ställer gärna upp för dig som din advokat...
    I'm not the righteous, I'm not the innocent I'm just a sign, it's all gone wrong
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 17:48:14 följande:
    Nej men fy. Krasse som är så gott på knäcke.

Undrar om man ska köpa lite frön, det tar väl max ett par veckor att odla fram det om jag minns rätt.

Djävulens advokat? Skrattande
    Fy dig dig, stygg flicka!

Om jag ska ge dig ett gott råd, lägg krasse-fröna på lite fuktat dass-papper och lägg sedan ned dem i semi-transparent glassbytta och gå bärsärkagång med valfri kniv på locket, så att de får "andas".

Den krassa verkligheten är att du behöver hålla fröna fuktiga i upp till sju dagar innan det är dags för första skörden.

Även om jag är ond behöver det inte betyda att jag inte kan göra goda saker... 
    I'm not the righteous, I'm not the innocent I'm just a sign, it's all gone wrong
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 19:07:46 följande:
    Åh det var snabbt!

Här var det livat i holken
    Dead Man – Motor Psycho
    Önskar man en mer fyllig smak, låt det odlas under diskbänken i mörkret ytterligare en vecka. 

Tack för att du visar vägen. Den var bra...
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 21:15:58 följande:
    Och tack för krassa tips.
    Naturligtvis sagt med glimten i ögat.
    Nevertheless.

Vsg, som kidsen säger.
    Solig
    Oavsett vad, så är det fett najs, som vi sa på min tid.
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 21:33:35 följande:
    Jo mellan höger och vänster öra kan det finnas en hög bra musik.
    Tycker jag själv eftersom jag gillart.
    Bara kul om flera håller med lite.

Du måste vara ung, för härhemma så säger mina ungar "fett najs"...
    Förvånad
    Vad dina ungar säger betyder att vi 80-talister iaf har haft något intryck utöver att vi är "bortskämda". Tro mig 90-talisterna är värre ^^

Sen ska vi inte glömma 60- & 70-talisterna som är den största glidar-generationen i svensk historia och som har störst inflytande i dagens näringsliv....
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 22:00:53 följande:
    Hey.
    Jag är en tidig 70-talist.
    Glider inte men går igång på ironi.

Men känner mig omåttligt smickrad över att du kapat ett decennium minst från min ålder.
    Made my evening!
    Kyss

Klart kidsen tar efter 80-talarna, ni är fortfarande lite coola liksom.
    Njut, det går över snart.
    Det jag säger är sant. Har inte haft en chef som inte tillhört "guld-åldern" och där varje jävel är lika "lyhörd" för nytänkande som jag är guds barn!

Även om jag ett semikolon idag så är det mina barn som är coola imorgon Glad
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-28 22:55:36 följande:
    Så är du säkert semi-"cool" idag.
    Dels för att jag inte fattar ditt inlägg och dels för att jag gillar ordet COOL.
    Det är betydelselöst om jag är cool eller ej. Jag bryr mig inte och har aldrig gjort.

Det är inte är inte många som förstår mig Äpple
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-03-03 00:09:14 följande:
    Köp dom och ge till husdjuren.
    Kräks dom så bjud över svärmor.
    Eller annan valfri.
    Skärp dig nu!

Om du nu ska bjuda över folk för ett spy-party, gör det legitimt först genom att locka med dig dina "ny-gammla" vänner och bjud alla på bål. Att du har spätt ut vodkan med antabus kommer ingen att komma ihåg dagen efter ändå...
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-03-05 23:33:23 följande:
    Just ikväll.
    Är jag inte
    Alla andra kvällar är jag det.
    Jag bara gav ett gott råd till en god vän i nöd. Vem kan klandra mig för det? Drömmer
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-03-05 23:50:27 följande:

Ingen alls.

Puss Lady.

Är bara inte sådär på humör vettu.
    Orcha can you hear me?
    I´m lost and so alone...
    I'm askin' for your guidance,
    Won't you come down from your throne?
Svar på tråden HANGAROUND