• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-06-25 22:15:10 följande:
    Var är ANTON?

I sin fina bubbla av;
    ALLT ÄR SÅ FINT.

medans vi andra är här....

Natti, tt.
    Och ni andra.
    Make love, not english quotes...
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-06-25 22:26:50 följande:

I sin fina bubbla av;
    ALLT ÄR SÅ FINT.

medans vi andra är här....

Natti, tt.
    Och ni andra.
    NATTI SOV SÖTT
    Manyok
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-25 22:15:10 följande:
    Var är ANTON?
    Tråden jag startade ang försäljning av kassarna föll inte i god jord, REDAKTIONEN tyckte jag behövde ta ut 24 av mina innestående komptimmar, men nu är jag tillbaka, utvilad och redo för nya utmaningar, typ byta däck på cykelhelvetet, det är 29 år gammalt, däcket alltså, eller, jag kanske tog i lite, men det ser ut att vara 29 år gammalt, fullt av stora jävla bulor överallt, jag fattar inte att det inte blitt punka på skiten, så där, min underbara TrailerHjärta har jag ett utmaning som heter duga. 

Önska mig lycka till. Iofs har jag inte köpt nåt nytt däck än, men nån gång får jag väl släppa till hundringen det lär kosta. Eller så köper jag en ny cykel. En sån med växlar å allt.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-06-25 22:35:21 följande:
    Tråden jag startade ang försäljning av kassarna föll inte i god jord, REDAKTIONEN tyckte jag behövde ta ut 24 av mina innestående komptimmar, men nu är jag tillbaka, utvilad och redo för nya utmaningar, typ byta däck på cykelhelvetet, det är 29 år gammalt, däcket alltså, eller, jag kanske tog i lite, men det ser ut att vara 29 år gammalt, fullt av stora jävla bulor överallt, jag fattar inte att det inte blitt punka på skiten, så där, min underbara TrailerHjärta har jag ett utmaning som heter duga. 

Önska mig lycka till. Iofs har jag inte köpt nåt nytt däck än, men nån gång får jag väl släppa till hundringen det lär kosta. Eller så köper jag en ny cykel. En sån med växlar å allt.

hahaha fick du 24-timmars för det Köp en ny cykel tycker jag
    Manyok
  • Trailer trash TT

Allt som är packat var packar tills jag kom på den bra iden att packa upp allt igen och gå igenom allt jag behövde kolla.
    Packat allt mitt smink. 10 kajalpennor och svart nagellack är ungefär vad jag har i sminväg.

Manyok
  • Orcha
    Anton Chigurh skrev 2013-06-25 22:35:21 följande:

Kan du bilar, Anton?
  • Redaction

dadadadada (tema från Hajen)
    undrar om Anton kan bilar

There WILL be pain involved . . . But only if you ask nicely
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-25 22:37:50 följande:
    hahaha fick du 24-timmars för det Köp en ny cykel tycker jag
    Mmm, trots att jag i förväg skickade PM till en modde att det var ett försök att höja stämningen på FL, å inget annat, men men. FL i ett nötskal.

En ny cykel !!!  Låter bra tycker jag. Första gången jag provade en sån däringa cykel med 150 växlar ( min fd styvfars helt nyinköpta dessutom ) du vet , en sån utan fotbroms, du måste bromsa med handbromsarna, då kom jag upp i en hiskelig fart, och blev lite förvirrad när det var dags å stanna, men visst, jag fick stopp på möget, rätt mot ett träd, jag slog mig nåt så in i helvete och krökte framgafflarna så cykeln var totalt obrukbar. Min styvfar skrek, fast inte av glädje. 

Jag får se om jag vågar mig på detta vågspel igen. Jag hoppar hellre ur ett fullt fungerande flygplan på 4 kilometers höjd. Om jag får välja. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Orcha
    Redaction skrev 2013-06-25 22:54:06 följande:
    undrar om Anton kan bilar
    dadada
    käft
    dadada
  • Trailer trash TT
    Redaction skrev 2013-06-25 22:54:06 följande: